וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העליון פסק: גננת מתעללת תחזור לגן

אהובה כחלון הורשעה בהתעללות בילדים בגן בו הועסקה. ביהמ"ש העליון קבע כי במהלך הדיון על ערעורה, היא תחזור לעבודתה

בית המשפט העליון פסק אמש (רביעי) כי אהובה כחלון, שהורשעה לפני כארבעה חודשים בהתעללות בילדים בגן הילדים בו עבדה כגננת, תוכל לשוב לעבודתה במהלך הדיון בערעורה. כחלון גננת בת 35 והבעלים של גן "אביב" באשקלון, נידונה על ידי בית המשפט המחוזי ל-18 חודשי מאסר בפועל, לאחר שהורשעה בהתעלות בילדי הגן אותו ניהלה. לפי כתב האישום, כחלון הטילה עונשים פיזיים קשים על הילדים בגן. באחד המקרים היא הטיחה את ראשו של אחד הילדים בקיר ובמקרה אחר היא תלשה שיערות מילדה שלא שבה לכסאה.

מיד לאחר הרשעתה הגישה כחלון ערעור, בטענה כי עדותה של עוזרת הגננת, עליה התבססה התביעה אינה מדויקת. שופט בית המשפט העליון יורם דנציגר קבע בצעד נדיר יחסית כי כחלון לא תחל לרצות את מאסרה סמוך להרשעתה. לדבריו, "אמנם אין ספק כי העבירות בהן הורשעה הן חמורות ביותר ומצדיקות הטלת עונש מאסר, אך בשלב זה, שבו ערעורה של המבקשת תלוי ועומד, אני סבור כי נסיבותיה מצדיקות את עיכוב ביצוע עונש המאסר".

השופט דנציגר הסביר כי בהתחשב בכך כי לכחלון אין עבר פלילי, וכי המשך עבודתה חיוני לצורך פרנסת משפחתה. הוא קבע כי בגן בו היא תועסק יותקנו מצלמות וידאו במעגל סגור, שיבטיחו את שלומם של הילדים.

ד"ר יצחק קדמן, מנכ"ל המועצה לשלום הילד, אמר כי מדובר באחת ההחלטות השערורייתיות שיצאו מבית המשפט העליון. "מדובר ברישיון להרוג ילדים שנתן בית המשפט העליון. איך קורה שבית משפט נותן לגננת שהורשעה ודינה נגזר לשוב ולעבוד בסביבת ילדים. האם השופט דנציגר היה נותן למנהל בנק שהורשע בגניבת כסף לשוב ולעבוד בבנק? בית המשפט נתן אור ירוק להתעללות בילדים".

לדברי יוסי וקנין, אביו של של אחד הילדים שסבל מהתעללותה של כחלון, החלטת העליון שערורייתית. "אחרי שנים שהמשפט התנהל, בית המשפט העליון נתן לכחלון פרס", הוא אומר. "היא התעללה בבן שלי נפשית ופיסית, משכה לו בשיער וחבטה בו בראש והמערכת נותנת לה עידוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully