וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "לא הבנתי מה מיוחד בסכנין, עד שהגעתי לכאן"

יצחק סולומון

8.7.2008 / 21:33

קשרה החדש של בני סכנין מרגיש כבר בבית: "השתלבתי מצוין חברתית ומקצועית". על המפגש הצפוי מול לה קורוניה: "זה מהדהד בראש"

"אני לא מסכים עם אלה שטוענים שניצחנו קבוצה חלשה", טען יניב לוזון קשר בני סכנין, שחזר הערב (שלישי) עם קבוצתו ממשחק החוץ בסקופיה, מקדוניה. סניכן גברה 1:2 על רנובה במסגרת המשחק הראשון של הסיבוב השני בגביע האינטרטוטו. "לדעתי הם ברמה של הליגה הלאומית בישראל", הסביר לוזון, "אבל צריך לזכור באיזו סיטואציה הגענו לשם. רק התחלנו להתאמן, שיחקנו בלי זרים ועם המון שחקני נוער. ניצחנו כי יש לסכנין בסיס טוב".

לוזון ערך במקדוניה הופעת בכורה רשמית במדי סכנין, לאחר שרק לאחרונה הצטרף אליה מהפועל פתח תקווה, שם היה אחד מכוכבי העלייה של הקבוצה לליגת העל. "ברור שהייתה התרגשות מסוימת, אבל היא עברה מהר מאוד. אני שמח שפתחתי ברגל ימין", והוסיף: "השתלבתי מצוין בסכנין חברתית ומקצועית, אני מרגיש בן בית. הלוואי זה יימשך ככה".

למרות עזיבת הכוכבים הגדולים, לוזון משוכנע שסכנין מסוגלת לשחזר את הישגי העונה שעברה, בה סיימה במקום הרביעי. "יש כאן שחקני בית טובים, בסיס טוב ועם חיזוק של מספר שחקנים אפשר לעשות עונה לא פחות יפה מהעונה שעברה", אמר לוזון, שמפרגן: "תמיד שמעתי שבסכנין יש משהו מיוחד. לא ידעתי על מה כולם מדברים, עד שהגעתי לכאן".

כמו כל סכנין, גם לוזון כבר מפנטז על המפגש בסיבוב הבא, מול דפורטיבו לה קורוניה ודודו אוואט. "זה מהדהד בראש, אבל לפני כן יש לנו משימה להשלים בשבת מול המקדונים. לוזון אף הודה: "לשחק מול קבוצה ברמה של לה קורוניה זה חלום של כל שחקן".

סכנין לא נחה על זרי הדפנה

חרף ההצלחה באינטרטוטו, בסכנין לא נחים על זרי הדפנה ומחפשים חיזוק. שמותיהם של טל חן, מזואה אנסומבו, חאבייר דירסאו ואחרים עולה על הפרק. ביום רביעי תערוך הקבוצה משחק אימון מול הפועל פתח תקווה באצטדיון האורווה. הבלם יא יא פטי והקשר ברנארד דון בורטי, שנעדרו מהמשחק במקדוניה, יחזרו לשורות הקבוצה. זר נוסף, הגנאי קוואקו אסיין, עדיין אינו כשיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully