וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמון: "עברו של חשין בזוי ובלתי מוסרי"

המשנה לרה"מ השתלח בשופט העליון בדימוס, בעקבות ביקורת שמתח על הקמת ועדת חקירה בפרשת האזנות הסתר

חיים רמון תקף הבוקר (ראשון) באופן חסר תקדים את המשנה לנשיא בית המשפט העליון בדימוס מישאל חשין, בעקבות הביקורת שהטיח חשין בהקמת ועדת חקירה בפרשת האזנות הסתר במשפטו של רמון.

"מי שמכיר את ההיסטוריה האישית של מישאל חשין יודע שעברו מוכתם בכתם של התנהגות מוסרית שאין בזויה ממנה, ושעצם כהונתו כשופט מבזה את בית המשפט העליון", אמר רמון לגלי צה"ל. לדבריו, "רק אדם שהפגין אטימות מוסרית כה גדולה כמו חשין יכול להעיז ברוב חוצפתו להטיף בענייני מוסר". רמון נמנע מלציין מהו הפגם המוסרי שנפל בהתנהלותו של השופט חשין.

מוקדם יותר אמר חשין כי "ההחלטה על הקמת ועדת חקירה מהווה שימוש לרעה בסמכותה של הממשלה". לדבריו, "פרידמן אמנם מציע את ההצעה, אבל לכולם ברור כי רמון עומד מאחוריה". הוא הוסיף כי "לא ייתכן שאדם שהורשע בעבירות מין יחקור את חוקריו". חשין גם גיבה את היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז ואמר כי "אני גאה להיות אזרח במדינה שמזוז הוא היועץ המשפטי בה".

הממשלה צפויה לדון היום בהצעתו של שר המשפטים דניאל פרידמן להקמת ועדת חקירה שתחקור מדוע פרקליטות המדינה לא העבירה תמלולים של האזנות סתר שבוצעו במהלך משפטו של רמון. לפי שעה, מסתמן רוב למתנגדי ההצעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully