וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב גרין חתם ל-3 שנים במכבי ת"א

סנטר נבחרת ישראל חתם רשמית בקבוצה במדיה שיחק בין השנים 2005-2007. "בטוח שהקבוצה השתנתה מהפעם האחרונה שהייתי בה, אבל תמיד כיף להתחיל משהו חדש וטרי. אני מאמין שהקבוצה שתבנה השנה תהיה חזקה מאוד", אמר

אתר היורוליג

צילום ועריכה: יועד כהן

אחרי עונת גלות בסמארה הרוסית שב יניב גרין ארצה, למדיה המוכרים של מכבי תל אביב. קבוצתו של אפי בירנבוים, שממשיכה לבנות את הבסיס לקבוצה בעונה הבאה, החתימה היום (חמישי) רשמית את הסנטר בן ה-27 על חוזה לשלוש שנים.

"תמיד כיף לחזור ארצה"

"קודם כל, תמיד כיף לחזור לארץ ולמכבי, שהיתה הבית שלי בשנים האחרונות", אמר גרין המחויך. "ההרגשה היא טובה. זה גם להיות קרוב למשפחה וגם שוב פעם להיות עם אנשים שאני מכיר ולכן אני שמח שזה יצא לפועל".

כאמור, גרין חתם לשלוש שנים במועדון, במהלכן הוא צפוי להשתכר כ-450 אלף דולר נטו לעונה. הסנטר הישראלי הוא ההחתמה הרביעית של מכבי לקיץ הזה, אחרי דרור חג'ג', טריי סימונס וג'ייסון וויליאמס.

"מכבי אף פעם לא היתה חסרה בשחקנים טובים", הוסיף גרין. "תמיד היה פה סגל רחב ואיכותי. למדתי על עצמי הרבה בשנה וחצי האחרונות, אני מאמין ביכולות שלי ומגיע עם ביטחון במכבי ואני מקווה שנעשה עונה טובה.

"כשגרים מחוץ לארץ במקום שהוא חדש ושלא היית בו לפני, אתה לומד הרבה דברים על עצמך וזה מבגר אותך", המשיך ואמר, "למדתי הרבה דברים. בטוח שהקבוצה השתנתה מהפעם האחרונה שהייתי בה, אבל תמיד כיף להתחיל משהו חדש וטרי, ואני מאמין שהקבוצה שייבנו השנה תהיה חזקה מאוד".

"התבגרתי ברוסיה"

גרין, כמובן, זוכר היטב את הקדנציה הקודמת במכבי, אותה העביר בעיקר בבהייה מהספסל. הפעם הוא מאמין שזה ייראה אחרת. "אחרי שהייתי בשנה האחרונה שחקן מוביל ברוסיה, בטוח שאני אביא את הדברים האלה גם למכבי", הוא מבטיח, ובהתייחס לעליות המחירים החדות בשוק האירופאי אומר כי "יש המון כסף בקבוצות באירופה, תקציבים כמעט בלתי מוגבלים. קונים ביבשת שחקנים בסכומים גדולים מאוד, אבל לפי דעתי זה שכוכבים הולכים לקבוצה מסוימת זה לא אומר שהקבוצה הזו תהיה טובה".

מאמן הכושר יורם מנחם יחתום בקבוצה רשמית בהמשך היום.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

התחיל טוב, נמשך בינוני

גרין (27, 2.06) הוא תוצר מחלקת הנוער של בני הרצליה, וגדל באחת מקבוצות הנוער החזקות בישראל לצד טל בורשטיין ואורי יצחקי. גרין פרץ לתודעה באליפות אירופה לנבחרות עתודה (2000), אותה סיימה נבחרת ישראל במקום השני, כאשר גרין קולע 12.8 נקודות ומוריד 7.5 ריבאונדים לערב. לאחר מכן נדד בין הרצליה למכבי רעננה, לפני שקיבל את ההזדמנות הראשונה בעונת 2002/3 במדי הפועל תל אביב. גרין היה לאחד השחקנים הבולטים בהפועל, שנלחמה על האליפות עם מכבי ת"א.

למכבי הגיע גרין בקיץ 2004, אולם קיבל הזדמנויות מועטות ושימש כגיבוי לניקולה וויצ'יץ'. שלוש שנים העביר גרין על הספסל של מכבי, עימה זכה בשלוש אליפויות, שני גביעים ופעם אחת באליפות היורוליג. בקיץ שעבר חתם בסמארה, כאמור. עוד קודם לכן הצטיין גרין באליפות אירופה 07', עם 11.8 נקודות ו-9.3 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully