וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחסל המחבל: "מיד הבנתי שמדובר בפיגוע"

יהושע בריינר

2.7.2008 / 17:03

החייל בחופשה שחיסל את המחבל בפיגוע הדריסה בירושלים מספר: "קיימתי את מה שמצופה מכל אזרח וחייל במדינה"

חייל בחופשה השתלט היום (רביעי) ביחד עם שני שוטרים מיחידת יס"מ, על המחבל שביצע את פיגוע הדריסה בירושלים. "נסעתי באופניי ממרכז העיר לביתי כשבדרך ראיתי אוטובוס הפוך והמולה רבה", סיפר החייל לוואלה! חדשות. "מיד הבנתי שמדובר בפיגוע וחיפשתי נשק על מנת לחסל את המחבל".

"פתחתי בריצה לעבר הטרקטור ומיד לאחר שעליתי על הטרקטור הגיע אורון בן שמעון חמוש באקדח, ויחד ניסינו לנטרל את המחבל, אולם לא היתה אפשרות לירי בגלל השוטר שהיה ביננו לבין המחבל", המשיך החייל. "לבסוף שלחתי את ידי לאקדחו של אורון ויריתי במחבל שלושה כדורים. קיימתי את מה שמצופה מכל אזרח וחייל במדינה". החייל שהה באזור ורץ לעבר הטרקטור ביחד עם שני שוטרי יס"מ.

שוטר היס"מ, שהצטרף לניסיונות ההשתלטות, סיפר: "התקבל דיווח על טרקטור שדורס רכבים ואזרחים על ציר יפו. הייתי עם שותף ליד האיזור והגענו תוך שניות. איך שהגעתי הבחנתי באנשים מוטלים על הרצפה והבנתי שמדובר בפיגוע. רצתי לטרקטור והבחנתי באזרח ושוטר שהיו עליו. איך שהגעתי הוא התחיל בנסיעה".

בפיגוע בירושלים נהרגו 4 בני אדם ועוד 44 פצועים, רובם באורח קל. סמוך לשעה 12:00 באזור כיכר נורדאו שבעיר, פתח נהג הטרקטור בנסיעה מהירה מרחוב שרי ישראל, עלה על מספר מכוניות, המשיך לנתיב הנגדי עד שהגיע לרחוב יפו ועלה על עוד מכוניות. הוא המשיך לכיוון בניין רשות השידור שם הפך אוטובוס (קו 13).

במהלך הנסיעה, דרס המחבל עשרות הולכי רגל. כשהגיע סמוך לבית החולים "שערי צדק", שני שוטרי יס"מ עלו על הטרקטור וניסו להשתלט עליו. החייל ירה פעמיים בראשו של המחבל, שוטר יס"מ ביצע וידוא הריגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully