וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבה זה מוכר

ענת קם

29.6.2008 / 20:23

עוד נציגה ישראלית משחקת אותה בארצות הברית. "אהבה זה כואב" של דנה מודן ואולפני הרצליה נמכרה לרשת ABC

פורמט הסדרה "אהבה זה כואב" נמכר לרשת ABC האמריקאית ותופק ככל הנראה על ידי אולפני דיסני. את הסדרה, ששודרה בערוץ 10 בשנת 2004, יצרה דנה מודן, הפיקו אולפני הרצליה וביים רם נהרי. גורמים המקורבים לעיסקה סיפרו לוואלה! ברנז'ה כי הסדרה לא נמכרה על ידי אולפני הרצליה וכי מודן בעצמה היתה מעורבת בעיסקה.

הסדרה זכתה בפרס הסידרה הטובה ביותר וזיכתה את אסי כהן בפרס השחקן הטוב בטקס פרסי האקדמיה לשנת 2004. "אהבה זה כואב" היתה הדרמה הנצפית ביותר ששודרה אי פעם בערוץ 10, עד השנה, אז לקחה ממנה את התואר הדרמה "מתי נתנשק".

הסדרה עוקבת אחר דנה (מודן), מנחת טלוויזיה מצליחה, שמגלה שבן זוגה, אדי (אוהד קנולר), עזב אותה. היא מחליטה לשכב עם האדם הראשון שתפגוש. ושוכבת עם המוסכניק שלה, אורן (אסי כהן). הסדרה עוקבת, אחר מערכת היחסים בין אורן ודנה. עוד השתתפו בסדרה דורית בר אור וגל זייד.

רשת ABC האמריקאית אחראית על שרשרת להיטים טלוויזיונים בשנים האחרונות. בין הסדרות המובילות של הרשת הסדרות "אבודים", "עקרות בית נואשות" ו"האנטומיה של גריי". "אהבה זה כואב" מצטרפת לשורה של סדרות שעשו את זה מעבר לים בהן כמובן "בטיפול", שלאחרונה הודיע רשת HBO שתופק לה עונה שניה, "מסודרים" ו"האקס המיתולוגי".

טרם התקבלה תגובתה של דנה מודן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully