וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתיימו העיצומים בחברת הדואר

לאחר שלושה שבועות, יחזרו מחר עובדי הדואר לעבודה סדירה. ההנהלה משכה את את מכתבי הפיטורים ל-150 מהעובדים

עובדי חברת דואר ישראל יחזרו לעבודה סדירה החל ממחר (שני). זאת בעקבות הסכמה שהושגה היום בין הנהלת החברה לבין ועד העובדים, לפיה יוסר איום הפיטורים מעל כ-150 עובדים. הצדדים הגיעו להסכמה במהלך דיון בבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב, שהתקיים במסגרת בקשה לצו מניעה נגד העיצומים שהגישה הנהלת החברה.

בכך יגיעו לסיומם השיבושים בשירותי הדואר, שנמשכו כשלושה שבועות. במסגרת העיצומים, העובדים לא סיפקו חבילות ומכתבים לחלק מאזורי הפריפריה ולא שלחו דברי דואר למשרדי הממשלה, לכנסת ולשירות הדיפלומטי.

על פי ההסכמה בין ההנהלה לעובדים, שנוסחה על ידי נציגי משרדי התקשורת והאוצר וקיבלה תוקף של פסק דין, הממשלה תעמיד רשת ביטחון בהיקף עשרות מיליוני שקלים להבטחת איתנותה הפיננסית של חברת הדואר. העמדת רשת הביטחון תיעשה בתוך חודש ימים, עם אפשרות להארכת התקופה לחודשיים. במקביל תבטל הנהלת דואר ישראל את הודעתה כי תפטר 150 עובדים בגלל הגירעון בסך 10 מיליון שקלים בו מצויה החברה.

שר התקשורת אריאל אטיאס אמר בתגובה: "אני מרוצה מהחלטת בית הדין, ושמח שהצלחנו להפסיק את הפגיעה בתושבי הפריפריה, ולמנוע פיטורי עובדים. אנו נמשיך לפעול במטרה להבטיח את ביטחונם התעסוקתי של עובדי חברת הדואר ואת איתנותה הכספית של החברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully