וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אולמרט מתלבט רק משיקולים פוליטיים"

מיקי גולדווסר, אמו של החייל החטוף אלדד, אמרה הבוקר כי "אני מתקשה להאמין שקיימת התלבטות אמיתית של רה"מ. הוא היה יכול להתנגד בשלב מוקדם לעסקה"

גדעון צנטנר

(וידאו: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

מיקי גולדווסר, אמו של החייל החטוף אהוד גולדווסר, מתקשה להאמין שהתלבטותו של ראש הממשלה בנושא עסקת השבויים עם החיזבאללה אינה נובעת משיקולים פוליטיים פנימיים.

בראיון לגלי צה"ל אמרה גולדווסר, כי היא אינה מבינה כיצד אולמרט, שהיה מעורב במשא ומתן מתחילתו, מגלה כעת היסוסים. "אדם שליווה את העיסקה מההתחלה, וידע את כל הפרטים היה יכול להגיד מאז לא", אמרה גולדווסר, "אז מה עכשיו ההתלבטות?"

לדבריה, בכל פעם נדמה כאילו מבקשים לטרפד מחדש את העיסקה ולשים מכשלות בדרכה. "אני מתקשה להאמין שקיימת התלבטות אמיתית של ראש הממשלה", אמרה גולדווסר, "אם ההתלבטות קיימת, היא בעקבות שיקולים פנימיים שלו".

על השאלה האם המשפחה מעודכנת באופן שוטף במצב השיבה גולדווסר בשלילה, והשיבה שהיא מתעדכנת מהעיתונים. היא התייחסה גם לטענות לפיהם החיילים החטופים אינם בין החיים ואמרה כי "מדובר בהשערות. שום גורם לא ראה אותם. אף אחד לא יודע מה קרה להם. למעט דו"ח שקבע שהם פצועים קשה, ולמעט הודעתו של נסראללה כי הוא קיבל חיילים שבויים".

גולדווסר אמרה גם שהיא משוכנעת שעיסקת שבויים עם החיזבאללה לא תטרפד עיסקה בסוגיית גלעד שליט. "דיברתי עם גורמים שאמרו שאין שום קשר ואין שום סיכוי כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully