וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגיעה ממשיכה להיסדק: 2 פצמ"רים נורו לנגב

יהושע בריינר

27.6.2008 / 10:27

בפעם השלישית השבוע נשבר הסכם הרגיעה. הבוקר התפוצצו הפצמ"רים סמוך לקיבוץ בשער הנגב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק

הרגיעה ממשיכה להיסדק. שתי פצצות מרגמה נורו הבוקר (שישי) לעבר שער הנגב, והתפוצצו בשטח פתוח סמוך לקיבוץ כפר עזה. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. זו הפעם השלישית בה שוברים הפלסטינים את הסכם הרגיעה שנחתם בשבוע שעבר בין ישראל לחמאס ונכנס לתוקף ביום חמישי שעבר.

אתמול נפלה רקטת קסאם סמוך לעיר שדרות, בשטח המועצה האזורית שער הנגב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. מערכת "צבע אדום" הופעלה בעיר. ביום שלישי נפלו שלוש רקטות קסאם נוספות בשדרות ובסמוך לה, וגרמו לפציעתם של שני צעירים תושבי העיר באורח קל.

חמאס גינה אתמול בחריפות את פעילי הזרוע הצבאית של הפתח, שירו קסאם לעבר ישראל. בסוכנויות הידיעות דווח, כי דובר ממשלת חמאס בעזה, טאהר א-נונו, אף איים שהארגון לא יהסס לפעול נגדם ונגד כל גורם שיפגע ברגיעה עם ישראל.

לאחר הירי אמר המשנה לראש הממשלה חיים רמון, כי על הממשלה לקיים דיון מחודש בהסכם הרגיעה עם חמאס בעזה. בפגישה עם שר החוץ הנורבגי אמר רמון, כי אינו מופתע מהפרת ההסכם על ידי הפלסטינים. לדבריו, "אם ישראל לא תגיב בנחישות ותסגור את המעברים, אנו נדונים לטפטוף יומיומי של רקטות על הדרום, בניסיון לכפות עלינו דפוס שבו כל פעולה ישראלית בגדה מקבלת מענה של ירי קסאמים".

שרת החוץ ציפי לבני אמרה היום (חמישי) בפתח פגישתה עם שר החוץ של נורבגיה יונאס גאר סטורה, כי "היום היה ירי נוסף על ישראל. הייתה הפרה כזאת גם לפני יומיים. לא מעניין אותי מי ירה - על כל הפרה צריך להגיב צבאית ומייד. אני מתכוונת להבהיר זאת גם לעמיתיי הזרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully