וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 4 חודשי מאסר: עמרי שרון שוחרר מהכלא

נתיב נחמני

25.6.2008 / 14:08

הח"כ לשעבר שוחרר מכלא מעשיהו, לאחר שריצה 4 חודשי מאסר בגין עבירות שביצע בתקופה שבה שימש מנהל מסע הבחירות של אביו

ניר לנדאו, מערכת וואלה!

(צילום: איריס דומאני, עריכת וידאו: ארנון מעוז)

חבר הכנסת לשעבר עמרי שרון השתחרר היום (רביעי) מכלא "מעשיהו" ברמלה בתום ארבעה חודשי מאסר. שרון נדון לשבעה חודשי מאסר, אולם ועדת השחרורים של שירות בתי הסוהר נענתה בחיוב לבקשתו וניכתה שליש מעונשו בגין התנהגות טובה.

חבר הכנסת לשעבר החל לרצות את מאסרו בכלא "מעשיהו" בפברואר האחרון, לאחר שהורשע על פי הודאתו בעבירות על חוק מימון מפלגות, רישום כוזב במסמכי תאגיד, קבלת תרומה אסורה ושבועת שקר. את העבירות הוא ביצע בתקופה שבה שימש מנהל מסע הבחירות של אביו, אריאל שרון, כשהתמודד על ראשות הליכוד ב-1999.

בתחילה נדון שרון הבן לתשעה חודשי מאסר בפועל, אולם בית המשפט העליון קיבל את ערעורו וקיצר את עונשו לשבעה חודשי מאסר בפועל. עם שחרורו, ובמשך שלושת החודשים הקרובים, מוגדר שרון כ"אסיר ברישיון", ויידרש להתייצב אחת לכמה ימים בתחנת משטרה ולהצהיר על נוכחותו במקום.

מאסרו של שרון לווה בוויכוח ציבורי על מידת מעורבתו של בעבירות בהן הואשם ועל חומרת עונשו. כ-30 חברי כנסת ושרים אף הגישו עצומה שקראה לנשיא המדינה לחון אותו. מלשכת היועץ המשפטי לממשלה, נמסר אז כי "יש טעם לפגם בקמפיין החנינה בעניינו של עמרי שרון", ובקשת החנינה הוסרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully