וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אנס את שתי בנותיו במשך 3 שנים

נתיב נחמני

24.6.2008 / 17:52

תושב ירושלים נעצר לאחר ששתי בנותיו סיפרו ליועצת בית הספר שנהג לאנוס אותן. אדם נוסף נעצר בחשד שנהג להציץ לבנותיו במקלחת

מעצרו של חרדי תושב ירושלים החשוד שאנס את שתי בנותיו הוארך היום (שלישי) בשמונה ימים בבית משפט השלום בעיר. על פי החשד, ביצע האב הילדות, בנות 14 ו-15, את המעשים במשך כשלוש שנים.

הפרשה נחשפה לאחר שצוות בית הספר בו לומדות הבנות הבחין בהתדרדרות בהתנהגותן ובמצבן בלימודים, וזימן את השתיים לשיחה אצל יועצת בית הספר. במהלך השיחה עלה כי עד לפני כשנתיים נהג אביהן לאנוס אותן כאשר אימן לא הייתה נוכחת בבית. הבנות סיפרו כי אביהן נהג לבצע בהן את זממו בעת שהתקלחו, ולעיתים בחדר השינה של הוריהן. לדבריהן, הן מעולם לא סיפרו על כך לאיש.

יועצת בית הספר דיווחה את הדברים לרשויות הרווחה בעיר, ואלה העבירו אותם למשטרה. עם קבלת התלונה נחקרו הבנות על ידי חוקרות ילדים. האב בחר שלא לשתף פעולה עם המשטרה בחקירתו, וטען כי הוא אינו שפוי. מהמשטרה נמסר כי בבדיקות שערכו לא עלתה האפשרות כי הוא אינו שפוי.

בתוך כך, תושב ירושלים נוסף נעצר בחשד שנהג להציץ לבנותיו בעת שהתקלחו. מהחקירה עלה כי החשוד עקר את מנעול דלת המקלחת ונהג לפתוח את הדלת בעת שהתקלחו. בחקירתו הכחיש החשוד את המיוחס לו. בסיום החקירה שוחרר בתנאים מגבילים, בהם הרחקה מביתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully