וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יום עצוב לאשקלון"

יהושע בריינר

16.6.2008 / 18:00

ראש העיר אשקלון ביקר בחריפות את הממשלה, לאחר שניחתו עליו שתי מכות: אישור תחנת הכוח הפחמית ושתי רקטות גראד, שפצעו אדם באורח קל-בינוני

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

"זהו יום עצוב לאשקלון. אותה הממשלה שמאשרת תחנה מזהמת, מתעלמת ממה שעובר על תושבי הדרום, כאשר ראש הממשלה ושר הביטחון חיים באשליה שיש רגיעה, ממשיכים טילים להתפוצץ באשקלון", כך אמר היום (שני) ראש עיריית אשקלון, רוני מהצרי, לוואלה! חדשות. "ארגוני הטרור ממשיכים לנהל את מלחמתם בתושבי מדינת ישראל. הגיע הזמן שהממשלה תתעורר ותבין – אנחנו במלחמה".

שתי רקטות גראד פגעו היום אחר הצהרים (שני) באשקלון, וגרמו לפציעתו של אדם אחד באורח בינוני. כוחות מגן דוד אדום הוזנקו למקום, אך הפצוע, שסובל מפגיעת רסיס בראשו, התפנה עצמאית לקבלת טיפול רפואי בבית החולים "ברזילי" בעיר. אחת הרקטות נפלה בבית קברות מוסלמי שאיננו בשימוש. הרקטה השניה נפלה בשטח פתוח. אזעקת "צבע אדום" הופעלה כמה שניות לפני שנפלו הרקטות.

רקטת הקסאם פגעה במרחק של 40 מטרים בלבד מבית הספר לחינוך מיוחד 'אורנים', בזמן שחלק מהתלמידים, שחלקם סובלים ממוגבלויות פיזיות קשות, שהו במבנה.

בתגובה לפיגעת הרקטות אמר מהצרי, כי "קיבלנו הוכחה נוספת שבמקום שישראל תהיה המובילה, אנו מובלים על ידי ארגוני טרור שקובעים את סדר היום. בזמן שראש הממשלה ושר הביטחון מתווכחים ביניהם מי ייקח קרדיט על הפסקת האש, קיבלנו הוכחה שמי ששולט הם הפלסטינים". לדברי מהצרי, "מה שהיה כאן היום זה נס גדול. אם הרקטה היתה נוחתת עשרים מטר מכאן היינו עדים לאסון".

"רקטת הקסאם שפגעה היום באשקלון היא רקטה משופרת, שמגדילה באופן משמעותי את טווח האיום של הקסאמים", אמר לוואלה! חדשות גורם ביטחוני. "ההתפתחות הזו היא מדאיגה, אבל אנחנו יודעים שהארגונים הפלסטיניים מנסים לשפר את יכולות הירי שלהם ושיש ברשותם מגוון רחב של רקטות".

מוקדם יותר היום הוועדה לתשתיות לאומיות החליטה על הקמת תחנת כוח פחמית באשקלון. התוכנית אושרה למרות מחאות חריפות של ארגוני סביבה נגד הקמת התחנה הפחמית, וקריאתם לפנות למקורות אנרגיה פחות מזהמים.

בתוך כך נפלו שלוש פצצות מרגמה בכפר עזה, הסמוך לרצועה. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully