וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו: קרואטיה ניצחה 1:2 את גרמניה

סרנה (23) ואוליץ' (62) הובילו את קרואטיה לניצחון 1:2 על גרמניה והבטיחו בוודאות את המקום ברבע הגמר. גרמניה תקווה לתקן מול אוסטריה

אחרי הניצחון על פולין 0:2 כולם דיברו על זה שגרמניה נראית טוב יותר, אטרקטיבית יותר ובעיקר מאיימת יותר. מאיימת על כל אותן נבחרות גדולות שחולמות לזכות ביורו ואולי תשאיר אותן מאחור. הערב (חמישי) הגרמנים הפסידו 2:1 לקרואטיה, ובשלב הזה הם יצטרכו להישאר במתח עד המחזור השלישי והאחרון בשלב הבתים כדי לדעת אם הם ברבע הגמר או לא.

קרואטיה עלתה לרבע הגמר, אחרי שהמשחק בין פולין ואוסטריה הסתיים בתיקו 1:1. היא שיחקה התקפי, ניצלה טעויות בהגנה של גרמניה וידעה לנצל את ההזדמנויות שהיו לה. ככה מנצחים משחק, ככה עולים שלב. ולמרות שגרמניה הייתה מסוכנת, ההגנה היציבה של סלאבן ביליץ' עמדה בלחץ והשיגה את שלוש הנקודות שמיקמו אותה בראש בית ב'.

המשחק נפתח באיטיות, ללא הזדמנויות מסוכנות ליד שני השערים, אך כבר בהזדמנות הראשונה שלה, קרואטיה הצליחה להבקיע כשתפסה את ההגנה של גרמניה לא מוכנה. הרמה של דניאל פרנייץ' לעברו של דאריו סרנה מצאה את השער. גרמניה אמנם התעוררה בעקבות ספיגת השער, אך לא ניצלה את החזקת הכדור כדי להשוות. מנגד, קרואטיה הגיעה עד סיום המחצית הראשונה למספר הזדמנויות מסוכנות שלא נוצלו.

ובזמן שגרמניה חיפשה את שער השוויון גם בפתיחת המחצית השנייה, רבע שעה מהשריקה קרואטיה נתנה את השני. כדור שחלף על פני ההגנה הגרמנית מצא את איביצ'ה אוליץ', שכבש מקרוב. הגרמנים כבר התייאשו ולמרות זאת הצליחו לצמק עם שער של לוקאס פודולסקי, שממש לא המתיק שום גלולה.

מחצית ראשונה

דקה 23 - גול! אחרי משחק אנמי של שתי הנבחרות בפתיחה, קרואטיה עלתה ליתרון כשכדור של דניאל פרנייץ' מצד שמאל לעברו של דאריו סרנה, שדחק מקרוב בימין, השאיר את גרמניה בפיגור. 0:1 לקרואטיה.

דקה 30 - איביצ'ה אוליץ' הוריד כדור מצוין אחרי שקיבל מאיבן רקיטיץ' ומצא את מניקו קרנצ'יאר שבעט, אך מרסל יאנסן חילץ.

דקה 33 - מיכאל באלאק לקח כדור חופשי מ-25 מטר, אך סטיפה פלטיקוסה הדף מצוין.

דקה 33 - הגרמנים המשיכו ללחוץ בתקווה להשיג את השוויון, אך שוב פלטיקוסה הצליח לחלץ את קרואטיה עם הדיפה מצוינת אחרי בעיטה של מריו גומז.

דקה 40 - כדור קרן, שהשופט פסל פעמיים, בסופו של דבר יצא לדרך כשהרמה לעברו של כריסטוף מצלדר הלכה מראשו החוצה.

דקה 42 - ההתקפה המסוכנת ביותר עד עכשיו במשחק (מלבד השער) הגיעה כשכדור שהגיע לקרנצי'אר נעצר אצלו בחזה. הקרואטי שחרר בעיטה שלהמן הדף בקושי, אך כריסטוף מצלדר חיפה עליו והרחיק לקרן.

מחצית שנייה

דקה 49 - ניסיון מעניין של הגרמנים להשוות בפתיחת המחצית כשפרינגס שלח משמאל כדור שפלטיקוסה הדף, ובאלאק מבלי יותר מידי לחשוב שלח פצצה החוצה.

דקה 52 - גם קרואטיה הגיעה להזדמנות מסוכנת כשלוקה מודריץ' בעט בימין, ולהמן התקשה לעצור את הכדור שעבר בין גופו, אך השתלט.

דקה 62 -גול! ואם גרמניה לא מוצאת את השער, קרואטיה יודעת לעשות את העבודה. רקיטיץ' הגביה כדור משמאל, שפגע בפיליפ לאהם ונהדף בקורה, איביצ'ה אוליץ' השתלט ובעט מקרוב את השני.

דקה 73 - מיכאל באלאק מצא את בסטיאן שווינשטייגר פנוי בצד שמאל, אך הזווית הייתה קשה והכדור הלך החוצה.

דקה 79 - גול! לאם העביר מצוין לבאלאק שבעט, הכדור נהדף לפודולסקי, שכבש ברגל שמאל פנימה.

דקה 90 - שווינשטייגר שנכנס כמחליף ביצע עבירה מיותרת מאוד בלי כדור שזיכתה אותו בכרטיס אדום.

הרכב קרואטיה: סטיפה פלטיקוסה, יוסיפ סימוניץ', רוברט קובאץ', ודראן צ'ורלוקה, איבן רקיטיץ', ניקו קובאץ', דאריו סרנה (ירקו לקו 80), לוקה מודריץ', ניקו קרנצ'יאר (דריו קנזביץ' 85), איביצ'ה אוליץ' (מלאדן פטריץ' 72), דניאל פרנייץ'.

הרכב גרמניה: יינס להמן, פיליפ לאהם, כריסטוף מצלדר, פר מרטסאקר, מרסל יאנסן (דיוויד אודונקור 46), טורסטן פרינגס, מיכאל באלאק, קלמנס פריץ (קווין קורני 82), לוקאס פודולסקי, מריו גומז (בסטיאן שווינשטייגר 66), מירוסלאב קלוסה.

איצטדיון ורטהארזי בקלנגפורט. שופט: פרנק דה בליקר (בלגיה).

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully