וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות: להחמיר את עונשו של בניזרי

נתיב נחמני

11.6.2008 / 10:59

בניזרי הורשע בנטילת שוחד ונגזרו עליו 9 חודשי מאסר בפועל ועבודות שירות. הפרקליטות עתרה לבג"ץ בשל החומרה של מעשיו

פרקליטות המדינה הגישה היום לבית משפט העליון ערעור על קולת העונש שגזר בית משפט המחוזי בירושלים על ח"כ שלמה בניזרי. בניזרי הורשע בחודש שעבר בעבירות של נטילת שוחד ונגזרו עליו 9 חודשי מאסר בפועל ועבודות שירות. הפרקליטות מבקשת להטיל על בניזרי תקופה ממושכת של מאסר בשל החומרה של מעשיו.

"עמדת המדינה היא כי משרת ציבור כה בכיר, שחטא וחזר וחטא, בלקיחת טובות הנאה במשך תקופה ממושכת ראוי לעונש שייגזר מהעונש המרבי הקבוע לעבירות בהן חטא", נכתב בהודעה מטעם הפרקליטות.

כזכור, לפני כחודש וחצי נגזרו על בניזרי 18 חודשי מאסר בפועל ושמונה חודשי מאסר על תנאי, לאחר שהורשע בקבלת שוחד והפרת אמונים בתקופת כהונתו כשר הרווחה וכסגן שר הבריאות, בתמורה להעברת מידע פנימי מדיונים במשרד הפנים והשפעה על החלטות שירות התעסוקה בנוגע להקצאת מכסות לעובדים זרים. בנוסף הוטל עליו גם קנס קנס כספי בסך 80 אלף שקל. השופטים קבעו כי יש קלון במעשיו של ח"כ בניזרי והוא מושעה אוטומטית מהכנסת. על פטרונו של בניזרי, הרב ראובן אלבז, הוטלו שמונה חודשי מאסר על תנאי וקנס כספי בסך 120 אלף שקל.

בתום הדיון הודיע בניזרי כי יגיש ערעור על הרשעתו: "רציתי משפט הוגן. אני מקווה שבערכאה העליונה יותר אזוכה לחלוטין. אני מאמין בחפותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully