וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודי פרננדז מצטרף לפורטלנד

7.6.2008 / 11:19

ילד הפלא הספרדי עוזב את חובנטוד אחרי שבע שנים ומצטרף לקבוצה שמחזיקה בזכויותיו ב-NBA. "מקווה לשחק שנים רבות שם ולהצליח"

במסיבת עיתונאים שנערכה אמש (שישי) סמוך לאולם האימונים בו מתכוננת נבחרת ספרד לאולימפיאדת בייג'ינג הודיע רודי פרננדז, כוכב הנבחרת וחובנטוד בדאלונה, על תוכניותיו לצאת השנה לפורטלנד, המחזיקה בזכויותיו מאז דראפט 2007.

פרננדז נבחר במקום ה-24 בדראפט על ידי פיניקס, אך עוד באותו לילה נשלח לפורטלנד, יחד עם ג'יימס ג'ונס תמורת כסף. פרננדז לא יכל להיכנס לליגה הטובה בעולם עוד בעונה שעברה, לאחר שהחזיק בחוזה בחובנטוד עד סוף עונת 2010/11 ועל פי חוקי הליגה יכל להצטרף רק השנה.

במסיבת העיתונאים הודיע פרננדז כי ישמח לשחק בעונה הבאה ברוז גארדן בפורטלנד עם הסיפרה מספר 5. "לא הובטח לי מספר מסוים של דקות או שאני אהיה שחקן חמישייה, אבל אני מאמין שלאורך זמן אני אשתלב בצוות של פורטלנד", אמר פרננדז. "אני מקווה לשחק שנים רבות ב-NBA ולהצליח, ואז לשוב לספרד כדי לסיים את הקריירה. כשאני חושב על זה אני כבר מתרגש. אם אני לא אצליח שם, אני תמיד חושב שיקבלו אותי בזרועות פתוחות בספרד".

פרננדז בן ה-23, אשר נמנה על הסגל של חובנטוד מאז שהיה בן 16, נחשב לאחד מילדי הפלא של הכדורסל האירופי בשנים האחרונות, וכבר הספיק בגילו הצעיר כבר להיות אלוף עולם עם הנבחרת הספרדית ב-2006. בארון הגביעים שלו ניתן למצוא את היול"ב קאפ מהעונה הנוכחית ואת היורוקאפ מעונת 2005/6, בשניהם זכה ב-MVP של הגמר. העונה רשם פרננדז מספרים מדהימים בליגה הספרדית, כשקלע 21.2 נקודות למשחק ומסר 4.1 אסיסטים, בדרך למקום השני בליגה הסדירה עם חובנטוד ולהדחה בחצי הגמר מול ברצלונה. ביול"ב קאפ קלע פרננדז 15.2 נקודות ומסר 3.7 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully