וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לזה קוראים להפסיד בכבוד

אם בגיל 35 ציפי אובזילר גררה את ונוס וויליאמס לקרב של יותר משעתיים אז אין ספק שהקלישאה במקום. הגשם דחה את רוב המשחקים בפאריז

ציפי אובזילר ממשיכה להדהים. חבל רק שכל פעם שהיא עושה את זה, היא לא מנצחת. זה מה שקרה היום (שני) בפתיחת יומו השני של טורניר הרולאן גארוס. אובזילר (93 בעולם) התמודדה מול המדורגת 8 בטורניר, לא אחרת מאשר ונוס וויליאמס, וגרמה לה להזיע כאילו שלא היה גשם באיצטדיון המרכזי בפאריז ושהמשחק התקיים בלחות של תל אביב באמצע אוגוסט. וויליאמס ניצחה בסופו של דבר, אבל זה קרה רק אחרי שעתיים ושלוש מערכות. 3:6, 6:4, 2:6 בסיום לזכותה של האמריקאית, שנמנעה מהדחה בסיבוב הראשון בפאריז בפעם השניה בקריירה.

אובזילר פתחה את המשחק טוב, ואחרי ששמרה על ההגשה במשחקון הראשון, הייתה קרובה לשבור כשהביאה את ונוס למצב של שיוויון. בסופו של דבר, האמריקאית הייתה הראשונה ששברה כדי לעלות ל-2:4 אחרי המשחקון השישי. במקביל, וויליאמס החלה לקרוא את יריבתה טוב יותר, ובקושי איפשרה לה לתקוף. אובזילר התגוננה, ופעם אחר פעם הרימה לוויליאמס להנחתות, כדי לשפר את מצב הווינרים שלה בסטטיסטיקה, בדרך לניצחון 3:6 לאמריקאית במערכה הראשונה.

וויליאמס יצאה מהריכוז בפתיחת המערכה השניה, אולי בגלל הגשם, והירבתה בטעויות בלתי מחויבות. אובזילר כמעט וניצלה את זה כשהובילה 0:40 במשחקון הגשה של האמריקאית, אבל לא הצליחה לייצר נקודה נוספת במשחקון הזה, ובסופו של דבר פיגרה 2:1. ונוס חזרה לעצמה וכבר עלתה ליתרון 1:4, אבל דווקא כשהכל נראה גמור, אובזילר השיגה את השבירה הראשונה שלה במשחק, בדרך לשיוויון 4:4. הגשם בכלל לא הטריד את אובזילר, שהמשיכה להדהים גם במשחקון התשיעי, והשיגה שבירה שניה במשחק בדרך ליתרון 4:5. ונוס המשיכה לבצע טעויות, כמעט בכמות משולשת מזו של אובזילר. המומנטום נמשך, ואובזילר השלימה ניצחון בחמישה משחקונים רצופים כדי להשוות ל-1:1 במערכות.

אובזילר השלימה ריצה של 0:6 במשחקונים אחרי שפתחה את המערכה השלישית בשבירה, אבל ונוס הגיבה בשבירה נוספת ועלתה ל-1:2. בשלב הזה היא שוב הצליחה להיכנס למומנטום והחבטות שתורגמו במערכה הקודמת לטעויות, הפכו לווינרים ולשלושה משחקונים מוצלחים רצופים. הטניסאית הישראלית מספר 2 המשיכה בקו שליווה אותה לאורך כל המשחק, לא לוותר, וקטעה את הרצף הזה כדי לשבור פעם נוספת ולצמק ל-3:2. במשחקון הבא, ונוס השיגה שלוש נקודות שבירה ולרוע המזל ניצלה את האחרונה כדי לשמור על פער של שני משחקונים. ונוס גם הצליחה לשמור על ההגשה שלה במשחקון הבא, ולגמור למעשה את הסיפור.

"ידעתי שהיא תחזיר הרבה כדורים ותהיה אגרסיבית בכל הזדמנות", אמרה וויליאמס בסיום. "הלחץ היחיד היה הלחץ שהכנסתי עצמי אליו, והשתדלתי להימנע מכך. לפעמים טניס הוא לא לנצח במהירות שמתחשקת לך. אובזילר שיחקה טניס טוב מאוד".

אובזילר לא שבעה נחת מיכולתה נגד ונוס, ובראיון לערוץ הספורט אמרה: "משחק טוב? אמוציונלית, בגלל המעמד, האצטדיון והשחקנית מולה שיחקתי, אז עקרונית כן, אבל איני יכולה לומר שזה המשחק הכי טוב ששיחקתי בו".

סלע ינסה להשיג את הניצחון הישראלי

הטניסאי הישראלי הבכיר, דודי סלע (61 בעולם) עלה למשחקו בסיבוב הראשון מול ויקטור האנסקו הרומני, והספיק להשיג שבירה, לפני שהגשם הפסיק את המשחק. סלע מוביל 1:3 במערכה הראשונה.

האנסקו, המדורג 78 בעולם וגבוה מסלע מ-23 סנטימטרים, דורג לפני כשנתיים וחצי במקום ה-35 בעולם, ואף הגיע לרבע גמר הרולאן גארוס ב-2005. מאז הוא סבל מפציעה שדרדרה אותו עד לסביבות המקום ה-700, אבל בחודשים האחרונים הוא חזר למאיה הראשונה. במידה ויצלח את המשוכה הרומנית, יפגוש סלע בסיבוב השני את פלורן סרה הצרפתי (94 בעולם), שגבר על סנטיאגו ג'יראלדו הקולומביאני 4:6, 3:6, 2:6. סרה היה אמור להתמודד מול רישאר גאסקה, אלא שהטניסאי הצרפתי מספר 1 פרש מהטורניר בגלל פציעה.

בטורנירי הזוגות, הוגרלו אנדי רם ויוני ארליך (המדורגים 3 בטורניר) בסיבוב הראשון מול הצמד הצרפתי אריק פרדון ולורן רקודרה. דודי סלע והראל לוי, שישתפו פעולה, יפגשו בסיבוב הראשון את סרג'יו רויטמן הספרדי ואלברט מונטאנס הספרדי. שחר פאר ובת זוגה ויקטוריה אזרנקה, שהגיעו לגמר טורניר הזוגות באוסטרליה, מדורגות במקום השישי, ויפתחו את הופעתן מול קאיה קנאפי האסטונית וקטלינה קסטאנו הקולומביאנית.

פדרר טייל, בגדאטיס הודח

רוג'ר פדרר, המדורג כמו תמיד ראשון בטורניר, מתכוון להשתיק את הביקורות הרבות כלפי פתיחת העונה החלשה שלו. בדרכו לקטיפת תואר הגראנד סלאם היחיד בו לא זכה מעולם, הוא גבר בסיבוב הראשון על סם קוורי האמריקאי 4:6, 4:6, 3:6.

גיז'רמו קוריה, לשעבר שלישי בעולם והיום 604 בלבד, עמד בגבורה במשחק מול טומי רוברדו ואפילו ניצח במערכה הראשונה 5:7. בהמשך, הארגנטינאי נראה באופן טבעי שחוק יותר, ביצע כמות כמעט כפולה של טעויות בלתי מחויבות, והפסיד בשלוש המערכות הבאות 6:4, 6:1, 6:4. זה היה הניצחון הראשון של רוברדו (12 בטורניר) אי פעם על קוריה, שסבל מפציעות בשלוש השנים האחרונות ואף שקל פרישה.

הצ'כי תומאס ברדיץ' (11 בטורניר) גבר בקלות על רוברט סמיתס האוסטרלי 1:6, 0:6, 0:6. המדורג הראשון שהודח היום מהטורניר הוא מרכוס בגדאטיס הקפריסאי (17 בטורניר), שהפסיד לסימונה בוללי האיטלקי 6:2, 6:4, 6:2. טניסאי נוסף שהפתיע היה ווין אודסניק האמריקאי, שגבר על מומחה החימר הארגנטינאי גיז'רמו קניאס (29 בטורניר) 6:7, 6:7, 6:7.

משחקים נוספים:

פרננדו ורדסקו (ספרד, 22) - סנטיאגו ונטורה (ספרד) 6:4, 3:6, 4:6, 7:6, 1:6
פרננדו גונזאלס (צ'ילה, 24) - פבלו קוואבס (אורגוואי) 3:6, 3:6, 1:6
יונג טאיק לי (קוריאה) - יונאס ביורקמן (שבדיה) 4:6, 4:6, 3:6

ינקוביץ' פתחה את המסע

אחרי שבת ארצה אנה איבנוביץ' פתחה אתמול את משחקי הטורניר עם ניצחון, הגיע תורה של ילנה ינקוביץ' לעלות למרכז הבמה. הסרבית המדורגת שלישית, ונחשבת על ידי רבים כמועמדת רצינית ביותר לזכות בטורניר בעקבות פרישתה של ז'סטין הנין, פתחה את הטורניר במפגש עם הרומניה מוניקה ניקולסקו (86 בעולם), וניצחה אותה 6:7, 2:6. ינקוביץ' הזיעה לא מעט במערכה הראשונה הצמודה אותה ניצחה רק בשובר השוויון 3:7, אבל העלתה הילוך במערכה השניה וניצחה בקלות רבה הרבה יותר.

פטי שנידר השוויצרית (10 בטורניר) פתחה בניצחון קליל יחסית של 3:6, 4:6 על קתרינה ביצ'קובה הרוסיה. אגנס שבאי ההונגריה (12 בעולם), שאמורה להיות יריבתה של שחר פאר בסיבוב השלישי (אם לא יקרו תקלות בדרך) הזיעה במשחקה הראשון לפני שגברה על יומי מוריטה היפנית 1:6, 6:4, 4:6.

משחקים נוספים:

פטרה צ'טקובסקה (צ'כיה) - אלונה בונדרנקו (אוקראינה, 23) 3:6, 0:6
קארין קנאפ (איטליה, 32) - מרטינה מולר (גרמניה) 0:6, 4:6
טימה בצינסקי (שוויץ) - טמירה פאצ'ק (אוסטריה) 6:1, 3:6, 3:6

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully