וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התכבדו בנוכחותו

25.5.2008 / 22:24

עולם הספורט הישראלי הגיע לגעש על מנת לחלוק כבוד לגדול מאמני ישראל בכל הזמנים, רלף קליין. גם דוקטור ג’יי וריק בארי היו שם

מערכת וואלה!

צילום ועריכת וידאו: יועד כהן

עולם הספורט הישראלי הצדיע הערב (ראשון) לרלף קליין, אחת מדמויות הכדורסל הגדולות שידעה מדינת ישראל. האירוע, שנערך ב"טירה" שבגעש, הופק ע"י אילן "השועל" סרף וטל מלכה, חברי ארגון האולטראס של מכבי תל אביב.

1,200 איש, בהם כדורסלנים ומאמנים בהווה ובעבר, ראשי קבוצות, מנהלים, בכירים ועסקנים לקחו חלק בערב ההוקרה המיוחד, בו הפתיעו בנוכחותם אגדות ה-NBA דוקטור ג'יי, הרי הוא ג'וליוס ארווינג, וכן ריק בארי. גדול שחקני ספרד, חואן אנטוניו קורבלן, ופייר לואיג'י מרזוראטי האיטלקי הגיעו ארצה גם הם לכבודו של קליין. עוד נכחו דמויות מפתח רבות בכדורגל הישראלי, כמו יעקב שחר, מוטל'ה שפיגלר, יצחק שום, צביקה רוזן, גיורא שפיגל, דרור קשטן, שייע גלזר ואחרים. נשיא המדינה, שמעון פרס, שיגר ברכה מוקלטת לקליין.

"רלף הוא אבן היסוד של הכדורסל הישראלי", אמר באירוע מיקי ברקוביץ'. "אני לא יודע אם ההישגים שהגענו אליהם בתקופתו עוד יחזרו". דורון ג'מצ'י הוסיף כי "אין מישהו שמגיע לו ערב כזה יותר מאשר רלף. הוא עשה כל כך הרבה דברים נפלאים בכדורסל הישראלי, נגע בכל כך הרבה אנשים. הוא באמת הגדול מכולם". קליין עצמו אמר בנאומו ש"קיבלתי המון פרסים בחיי, אבל הערב הזה הוא הפרס הגדול מכולם".

קליין נחשב לגדול מאמני הכדורסל הישראלים. הוא הוביל את מכבי תל אביב לזכייה ההיסטורית בגביע אירופה בשנת 77', והצעיד את נבחרת ישראל להישג השיא בתולדותיה - מדליית הכסף באליפות אירופה 79' שנערכה בטורינו. קליין אף אימן בעבר את נבחרת גרמניה.

ארגון ה"אולטראס" ביקש להבהיר כי "ההחלטה לקיים את האירוע לרלף נולדה לאחר עשרות שנים בהן הנהלת מכבי ת"א והמועדון לא מצאו לנכון לקיים לו ערב שכזה. הארגון קורא לשנות את תרבות הספורט במדינת ישראל - הגיע הזמן לדעת לכבד את גדולי ספורטאנו, גם לאחר שירדו ממרכז הבמה. האירוע הופק על בסיס תרומות בלבד, ללא הנהלת המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully