וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאונה בבוליביה: "4 החברות נהרגו יחד"

קובי מנדל

2.5.2008 / 18:32

4 חברות ילדות מחיפה וצעיר מת"א, כולם בשנות ה-20 לחייהם, נהרגו אמש בהתנגשות בין שני ג'יפים בבוליביה. הודעה נמסרה למשפחות

ארבע מטיילות ומטייל ישראלים נהרגו אתמול (חמישי) בתאונת דרכים בבוליביה. שמות ארבע ההרוגות בתאונת הדרכים בבוליביה הם דניאלה עצמון, עדי רוזמן, אורטל דוקס וסיוון בודנידצקי, תושבות חיפה בנות 21. הארבע הן חברות ילדות שנסעו יחד לטיול בדרום אמריקה לפני שלושה חודשים בתום שירותן הצבאי. בתאונה נהרג צעיר נוסף תושב תל אביב, ששמו טרם פורסם. החמישה נהרגו בהתנגשות בין שני ג'יפים במדבריות המלח בדרום מערב בוליביה.

ממשרד החוץ נמסר, כי לכל משפחות הנפגעים נמסרה הודעה. על פי הודעת משרד החוץ, "בתאונה התנגשו שני ג'יפים במדבר המלח (הסאלאר) שבדרום מערב בוליביה, במרחק של שעה וחצי טיסה מהעיר לה פאס. משרד החוץ, באמצעות השגרירות בלימה שבפרו, הגיע ללה פאס ונמצא בקשר עם השלטונות ומטפל בכל הנושאים שקשורים לתאונה".

אביה של מור אלבז, שטיילה יחד עם ארבע ההרוגות בדרום אמריקה, סיפר לוואלה! חדשות, כי בג'יפ שהיה מעורב בתאונה התכוונו לנסוע בתו וארבעת חברותיה הטובות, שיצאו יחד לטיול לאחר שחרורן מצה"ל. לפני הנסיעה, נענתה בתו לבקשת צעיר מתל אביב לנסוע בג'יפ, ופינתה לו את מקומה. היום שוחח האב עם בתו, וסיפר כי היא נתונה בהלם. היא סיפרה, כי הבחינה ממרחק של עשרות מטרים בג'יפ בו נסעו חברותיה עולה בלהבות לאחר שהתנגש חזיתית בג'יפ אחר.

לדברי האב, חמש הצעירות יצאו לטיול לפני כשלושה חודשים. "מדובר בבחורות מדהימות שהיו חברות בלב ונפש מילדות. את כל חייהן הן עשו יחדיו בבית הספר היסודי ובתיכון 'אליאנס' בחיפה". האב סיפר עוד כי אנשי חב"ד בבוליביה לקחו את בתו תחת חסותם, והם מסייעים לה.

משרד החוץ מטפל בהעברת הגופות לארץ

דובר משרד החוץ אריה מקל הכחיש את הדיווחים כי משלחת זיהוי פלילי יצאה מישראל לבוליביה, ומסר, כי שגריר ישראל בפרו ווליד מנסור עושה דרכו מבירת בוליביה, לה פאס, למקום התאונה במטוס מיוחד שהועמד לרשותו על ידי שלטונות בוליביה. יחד עימו המריא גם נציג שגרירות מיפן בלה פאס. השגריר יבדוק אפשרות להטיס את גופות הנספים ללה פאס, ומשם במידת האפשר לישראל.

מדבריות המלח של אויוני (Salar de Uyuni), המשתרעות על יותר מ-10,000 ק"מ, שוכנות בדרום מערב בוליביה, לאורך הגבול עם צ'ילה, והן יעד תיירותי פופולרי בקרב מטיילים בדרום אמריקה. בכל שנה יוצאים עשרות אלפי מטיילים ישראלים לטיולי ג'יפים במדבריות, שאינן נחשבות ליעד מסוכן.

עדכון ראשון: 12:06

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully