וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבר אלבז עושה כלות

אלישבע כספי

15.4.2008 / 16:38

בית האופנה Lanvin משיק לראשונה קולקציית שמלות כלה. המעצב הראשי אלבר אלבז ידע לעשות את זה לא קונבציונלי

חברים קרובים, קליינטורה קבועה ואפילו הקולגות, לחצו ולחצו על אלבר אלבז ובסוף זה יצא לו: המעצב העסוק של בית Lanvin השיק סופסוף קולקציית כלות.

הקולקציה החדשה מכונה בשם הבלתי מפתיע "קולקציית בלאנש" Collection Blanche והיא מוצגת בימים אלה בהופעת בכורה בלונדון, בחנותו שברחוב Dover Street Market . כדרכו, עשה אלבז שימוש בבדים היקרים והעשירים ביותר לעיצוב הקולקציה (משי, טאפטה, שיפון ותחרה) אבל, הדגמים שעיצב אינם קלאסיים בכלל, כמו שניתן היה לצפות מבית אופנה רציני כמו לנווין.

באתר ווג UK מציינים כי יצירתו החדשה של אלבז נעשתה במעין קריצה מעט לעגנית לנושא החתונות ורוח הומוריסטית שורה על הדגמים. וכך, במקום שמלות נפוחות ואווירת קצפת, כוללים הדגמים שמלת כפתן - מעין גלבייה (לכלה הנישאת בשמש), דגם טרנץ' (לכלה המצויה בפעילות מתמדת), קרדיגן-טול (לכלה הרומנטית) ועוד דגמים שונים ומשונים, אשר שוברים את מוסכמות הז'אנר ובועטים בכללים הנוקשים לפיהם פועלות כלות ביום חתונתן.

וטוב שכך. מהמעצב הכשרוני, אשר אימץ גם לעצמו סטייל אישי מחויך (תמיד במכנסיים קצרים מדי ובעניבות פרפר צבעוניות, מעין בדיחה על מראה הליצן) - לא היינו מצפים לפחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully