וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורשע האוהד שהשליך חזיז ופצע מאבטח

נתיב נחמני

14.4.2008 / 18:53

יוסי מלאך, הודה בחבלה בנסיבות מחמירות, איומים ושיבוש הליכי חקירה

יוסי מלאך, בן 20, שהואשם בזריקת חזיז במהלך משחק באולם מלחה שבירושלים, הורשע היום בבית המשפט המחוזי בירושלים על פי הודאתו.

ביום המשחק בין הפועל חולון לבין הפועל ירושלים, לפני כחמישה חודשים, זרק מלאך חזיז לעבר המגרש. מאבטח האולם, יואב גליצנשטיין, הרים את החזיז שהתפוצץ בידו וקטע את אצבעותיו.

כבר בחקירותיו הראשונות הודה מלאך בזריקת החזיז. טרם כניסתו לדיון הראשון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בירושלים, צעק מלאך לעבר העיתונאים: "אני אוהד בית"ר ימני קיצוני, אני אזיין אתכם", ובכך הוסיף לעצמו גם את עבירת האיומים לכתב האישום שהוגש נגדו מאוחר יותר.

בכתב האישום המקורי הואשם מלאך בעבירה החמורה של נשיאת נשק, עבירה בגינה יכול היה לשבת בכלא עשר שנים. סעיפים נוספים בהם הואשם הם, גרימת חבלה בנסיבות מחמירות, העלמת ראיות, איומים והדחה בחקירה. "מההתחלה הוא הודה בזריקת החזיז", אמר לוואלה! חדשות עורך דינו משה סוחמי, "אבל בהאשמות של נשיאת נשק ובהדחה בחקירה, כפרנו". ואכן, כתב האישום תוקן ועבירת נשיאת הנשק תוקנה לעבירה של פזיזות ורשלנות בנשק.

בזמן מעצרו הבריח מלאך טלפון נייד לתא המעצר ופעל לשיבוש החקירה, כך נוספה לו גם עבירה זו לכתב האישום, בה הורשע היום בנוסף לעבירות גרימת חבלה בנסיבות מחמירות ואיומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully