וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר חשוד נוסף בפרשת ההתעללות בירושלים

נתיב נחמני

9.4.2008 / 10:15

שמעון גבאי הוסגר למשטרה ע"י אבי הילדים ונמצא ביער סמוך לירושלים. זהו העצור הרביעי בפרשה. החיפושים אחר הרב חן נמשכים

המשטרה עצרה הבוקר (רביעי) חשוד נוסף בפרשת האם המתעללת מירושלים. החשוד, שמעון גבאי, הוסגר לידי חוקרי מרחב ציון על ידי אבי הילדים. הוא נעצר ביער סמוך לירושלים. בהמשך היום הוא יובא לבית משפט השלום בעיר להארכת מעצרו.

ביום שני האריך בית משפט השלום בירושלים את מעצרו של חשוד נוסף בפרשה. מעצרו של האברך התאפשר בזכות רישומים במחברתו של הרב אליאור חן, שחשוד גם הוא בפרשה וכנראה נמלט לקנדה עם חשיפתה. במחברת מוזכר שמו של החשוד בהקשר למעשים שנעשו בילדים. "אין חולק שהחשוד העומד בפני בית המשפט קשור באופן ישיר לחבורה", אמר הטוען המשטרתי רפ"ק עדי מאיר בדיון שנערך אז בבית המשפט.

נגד אמם של הילדים ונגד דוד קוגמן הוגש ביום ראשון כתב אישום לבית משפט המחוזי בירושלים. מכתב האישום עלה כי האם הכירה את קוגמן באמצעות הרב חן, והתגוררה עמו בביתה יחד עם כמה גברים נוספים. לאחר גירושיה של האם היא סיפרה לחן כי היא מתקשה בחינוך ילדיה, והוא הורה לקוגמן לבצע "תיקון" בילדים על מנת להוציא מהם את "השדים והמזיקים". על פי כתב האישום שהגיש עו"ד דניאל מור מפרקליטות מחוז ירושלים, סדרת החינוך המיוחדת כללה טלטול, הכאה, כפיתה, שריפת איברים והאכלה בצואה."זאת אחת מפרשות התעללות בקטינים החמורה ביותר בישראל", אמר רפ"ק מאיר והוסיף כי "החשוד קשור בקשר הדוק לשאר החבורה הסדיסטית במעשי ההתעללות".

שופט השלום יחזקאל ברקלי קבע כי יש הצדקה להיעתר לבקשת המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד וקיבל גם את בקשת סניגוריו של החשוד לאסור את פרסום זהותו, עד לדיון הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully