וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התותחים הכבדים נכנסים לתמונה

עדי דברת

2.4.2008 / 14:21

ועדת הרבנים החתימה את האדמו"ר מגור והרב אלישיב על מסמך הקורא להמנע מקניות בחנויות מחללות שבת, על רקע המאבק עם קבוצת דור-אלון

ועדת הרבנים לוקחת את המלחמה נגד קבוצת דור אלון צעד אחד קדימה. ועדת הרבנים החתימה היום את שני הרבנים הבכירים של הציבור החרדי - האדמו"ר מגור והרב אלישיב - על מסמך הקורא לציבור הדתי להימנע מלקנות בחנויות מחללות שבת, בהן קבוצת דור אלון הכוללת את הרבוע הכחול, שפע שוק ו-AM:PM, כך נודע ל-TheMarker.

עד כה נמנעה ועדת הרבנים מלצאת בחרם צרכני מובהק שאוסר לקנות בחנויות הקבוצה, אלא הסתפקה ב"טרום חרם צרכנים", האוסר על רכישת תווי קנייה ושימוש בתלושי פסח למשפחות נזקקות. עם זאת, מזכיר ועדת הרבנים, יצחק גולדקנופף, הבהיר כי בינתיים המסמך ישמר בכספת וכי במקביל הם פונים לבעלי קבוצת אלון "ומתחננים" לסגור את החנויות של AM:PM הפתוחות בשבתות.

בבסיס הסכסוך המתמשך בין קבוצת דור אלון לועדת הרבנים עומד זעם המגזר החרדי עקב פתיחת חנויות AM:PA, שבשליטת קבוצת דור אלון, בשבת. בחודשים האחרונים התנהלו מגעים בין ועדת הרבנים לדודי ויסמן, בעל השליטה בדור אלון, אך ללא הצלחה. כפי שפורסם ב-TheMarker, אתמול, לאחר שקיבל הוראה מועדת הרבנים, הודיע מנכ"ל שפע שוק, אורי קמינסקי, כי הוא מתפטר מתפקידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully