וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: צעיר מחיפה נחטף ועונה בשל חוב כספי

קובי מנדל

20.3.2008 / 18:08

הצעיר נלקח למחסן באזור הכרמל, שם דרשו ממנו חוטפיו לשלם 25 אלף שקל. החוטפים נעצרו והמשטרה תבקש להאריך את מעצרם

צעיר בן 22 מחיפה עבר הלילה ליל סיוטים לאחר שנחטף בידי שני צעירים בני 26 ו-24 תושבי קרית מוצקין וחיפה. הפרשה נחשפה לאחר שחברתו של הצעיר בת ה-22 התייצבה במשטרה ומסרה שחברה נחטף באזור הכרמל בידי שלושה חשודים. עוד סיפרה, כי הוא יצר עמה קשר וסיפר כי הובא למחסן באזור התעשייה בקריות.

בעקבות הדיווח ניסתה המשטרה לאתרו על פי הטלפון הסלולרי שלו, אך ללא הצלחה. הבוקר יצר הצעיר קשר עם חברתו פעם נוספת וסיפר לה שהוא אמור להגיע לאחד הבנקים כדי למשוך כספים על פי דרישת החוטפים. בעקבות זאת, המשטרה הציבה מארבים בבנקים בחיפה ולאחר זמן מה הגיע החטוף כשהוא מלווה בשני החוטפים לסניף ברחוב הנביאים בעיר, שם נעצרו החוטפים. לאחר המעצר סיפר הצעיר, כי החוטפים הכו אותו עד שהסכים לשתף עימם פעולה. המשטרה הגיעה למחסן בו הוחזק, ושם הם מצאו כתמי דם וסימנים המעידים כי עונה.

בתלונתו סיפר הצעיר שהשניים קנו חוב בסכום של 5,500 שקלים שהיה חייב לשותפו לפאב שאותו ניהל, ואמרו שעליו לשלם להם כעת 25 אלף שקלים. המשטרה אתרה את השותף וזה סיפר כי הצעיר שילם לו את כל החוב ואין לו כל טענה כלפיו. שני החוטפים שנעצרו מוכרים למשטרה ובשעה זו הם נחקרים. מחר תבקש המשטרה להאריך את מעצרם בחשד לחטיפה, כליאת שווא וחבלה בנסיבות מחמירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully