וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משלוחי מנות לח"כים למען החטופים

פנחס וולף

18.3.2008 / 6:01

חבריהם של החיילים החטופים ישלחו משלוחי מנות לח"כים, כדי להחזיר את הנושא לסדר היום. "האם הייתם נותנים לבנים שלכם להישאר בשבי?"

120 חברי הכנסת יקבלו היום (שלישי) משלוחי מנות, שנשלחו ככל הנראה על ידי חברים של החיילים החטופים אלדד רגב, אודי גולדווסר וגלעד שליט. את משלוח המנות המסורתי יחליפו קרעי מדי צה"ל ודסקית הספוגים באדום דמוי דם ופנקס שבי. היוזמה האנונימית נועדה, ככל הנראה, לגרום לזעזוע שישיב את נושא החטופים לסדר היום הציבורי

במשלוח המנות, חברי הכנסת יקבלו בנוסף העתק של תעודות החוגר של שלושת החטופים ומכתב אישי שחתום כביכול על ידיהם. במכתב הכתוב על גבי נייר מקומט, שכאילו נשלח ממקום שביים, נכתבו משפטים כמו "אם הבן שלך היה בשבי, האם היית נותן לו להישאר שם זמן כה רב?".

יו"ר השדולה הפרלמנטרית להשבת החיילים החטופים, ח"כ זבולון אורלב (מפד"ל), אמר בתגובה, כי "אני מאוד מבין לליבם של אלו שנקטו בצעד החריג הזה. חשוב וחיוני לא להפסיק ולו לרגע קט לדרוש מן הממשלה לעשות כל שניתן על מנת להביא לשחרורם של החיילים החטופים". לדבריו, "אסור שמקרה רון ארד יחזור ולכן יש לפעול בכל דרך לקידום הנושא ולהעמדתו בראש סדר היום הלאומי עד שהבנים ישובו הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully