וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת כרוזים בימין הדתי בעקבות הפיגוע

פנחס וולף

13.3.2008 / 14:02

כרוז חדש מאשים את מי ששימש כדובר ישיבת מרכז הרב: "אסור לדבר איתו או לשהות בארבע אמותיו ואין לו חלק בעולם הבא"

סערה בימין בעקבות פרסום הכרוז אמש, בו קראו רבני הפלג הקיצוני לציבור לקום ולעשות מעשה בתגובה על הפיגוע בישיבת "מרכז הרב" בירושלים. לאחר מכן הבהירו החתומים על הכרוז שהכוונה היא בין היתר למעשים בתחום ההתיישבות והפוליטיקה. כעת, מי שמגדירים את עצמם כ"תלמידי הרבנים" הוציאו כרוז הקורא להחרים את יהושע מור יוסף, ששימש לאחר הפיגוע בשבוע שעבר כדובר ישיבת מרכז הרב.

לאחר פרסום הפשקוויל, אמר מור יוסף לוואלה! חדשות כי "המודעות שנתלו, הם מעשה פרובוקציה של חבורת פרובוקטורים שמנסים לצוד כותרות מעת לעת ומנסים לנצל את המצוקה של הציבור הדתי כרגע.

"אנחנו רוצים לחזור למסלול הישר שבו ישיבת מרכז הרב היתה מחובקת על ידי כל הציבור בעקבות הטבח הנורא. על זה צריך לדבר ועל שמונת הקדושים שנרצחו ומה ממשלת ישראל צריכה לעשות כעת, ולא לדבר על חבורת אנשים הוזים, סוטים שהם מחוץ למחנה. הם מוציאים שם רע לציבור כולו ולציבור הדתי לאומי בפרט".

היום הופץ כרוז החתום על ידי "תלמידי הרבנים" ובו הם קוראים לנידוי וחרם על מור יוסף. "יהושע מור יוסף הוא יחצ"ן שנשכר על ידי אנשי המפד"ל כדי לעשות יחסי ציבור לישיבת מרכז הרב", נכתב בכרוז.

"אותו אדם החליט לעשות יחסי ציבור על גב גדולי תורה ותלמידי חכמים, תוך שהוא מאמץ את שיטת אנשי השמאל של 'הכה ברבנים והוסף רייטינג'". הכרוז גוזר על מור יוסף "נידוי גמור, אסור לדבר איתו או לשהות בארבע אמותיו ואין לו חלק בעולם הבא".

מור יוסף מסר בתגובה, כי הוא לא דיבר על רבנים ולא כיוון אליהם את דבריו, אלא לאלו שעמדו מאחורי הדבקת הכרוז. לדבריו, הכרוז הקורא להחרימו הוא "המשך העשייה של חבורת הפרובוקטורים וכך גם ההתחזות לתלמידי הרבנים. יש לי כבוד לרבנים".

בתוך כך, ארגוני הימין שפרסמו מודעה להגיע להרוס את בית המחבל, הבהירו היום כי כוונתם היא ליצירת מחאה עממית. "ברור ופשוט שאם מישהו מאתנו היה חושב ברצינות כי בידיו להרוס את בית הרוצח ולפגוע בבני משפחתו היה הולך ועושה זאת בהיחבא, ולא היה מודיע על כך בשער בת רבים", הם הסבירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully