וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזונה של מושל ניו יורק: זמרת בת 22

טלי גולדשטין

13.3.2008 / 9:41

עם כל יום שעובר מתגלים יותר ויותר פרטים עסיסיים מפרשת ספיצר. עיתון אמריקאי חשף את זהותה של הזונה עמה נפגש בוושינגטון

(צילום וידאו: רויטרס, עריכה: נעם ורטהיים)

"קריסטן", האישה העומדת במרכז פרשיית הזנות של מושל ניו יורק אליוט ספיצר היא זמרת בשאיפה, בת 22 מניו ג'רזי, כך דיווח אתמול (רביעי) ה"ניו יורק טיימס". לפי דיווח העיתון, אשלי יומנס – הידועה כיום בשם אשלי אלכסנדרה דופרה – זוהתה כ"קריסטן", הזונה היוקרתית שנפגשה ב-13 בפברואר עם ספיצר בבית המלון "מייפלאואר" שבעיר וושינגטון. לעת עתה, לא הוגשו אישומים נגד דופרה.

דופרה הופיעה כעדה בבית המשפט, יומיים אחרי שפורסמו בתקשורת קשריו של ספיצר עם שירות הליווי היוקרתי "אמפרור'ס קלאב". בראיון ל"ניו יורק טיימס", אמרה דופרה כי לא עצמה עין מאז הסיפור התפרסם.

"לא רציתי שיחשבו שאני מפלצת", אמרה. היא סירבה לחשוף פרטים נוספים, אך מהעמוד שלה ב"מיי ספייס" ניתן ללמוד קצת יותר על הצעירה. בעמוד כותבת דופרה כי עזבה את הבית בגיל 17. "למדתי מה זה לאבד הכל שוב ושוב. מה זה להתעורר יום אחד ולראות שהאנשים היקרים לך נעלמו. הייתי לבד, השתמשתי בסמים. הייתי מחוסרת בית, אך שרדתי בכוחותיי. אני כאן בניו יורק בגלל המוזיקה".

העמוד כולל שיר שהקליטה דופרה, הכולל שורות כגון "אני יודעת מה אתה רוצה, יש לך את מה שאני צריכה. אני יודעת מה אתה צריך. האם אתה יכול להתמודד איתי?" דופרה מציינת שמות של זמרות כגון אטה ג'יימס, ארתה פרנקלין וסלין דיון כזמרות שהשפיעו עליה יותר מכל.

אחיה, קייל יומנס, אמר ל-CNN כי הוא מסרב להגיב על הסיפור או על הדרך בה הרוויחה אחותו כסף, אך אמר כי היא האחות הטובה ביותר בעולם. אמה, קרוליין קפבלו אמרה ל"טיימס" כי היא ובתה התקרבו מאז המקרה. אתמול התפטר ספיצר מתפקידו כמושל ניו יורק. סגנו דיוויד פטרסון יחליפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully