וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירורטה התפטר מסראגוסה

המאמן, שהגיע ל'לה רומארדה' רק לפני שישה משחקים, עזב, לאחר שנחל ארבעה הפסדים ברצף, האחרון ללבנטה. רג'ינה פיטרה את מאמנה

מאמן סראגוסה, חאבייר אירורטה, התפטר היום (שני) מהקבוצה, לאחר שישה משחקים בלבד. ההתפטרות מגיעה לאחד ההפסד המשפיל מאוד אמש, 2:1 בחוץ לאחרונה בליגה הספרדית, לבנטה. דובר המועדון אישר את הידיעה.

ההפסד ללבנטה היה הרביעי ברציפות של סראגוסה, שמדורגת במקום ה-17 ב'לה ליגה' וסמוכה מאוד לאיזור המסוכן, כאשר רק יחס שערים שומר אותה מעל הקו האדום. "אני ממש מודאג", אמר אירורטה לאחר ההפסד אמש ל'מארקה' הספרדי. "אנחנו חייבים לנצח בהקדם האפשרי". כעת, עשה המאמן את הזעזוע המתבקש.

סראגוסה עשתה עונה מצויינת אשתקד וסיימה את הליגה במקום השישי. העונה, בנוסף לכוכבים, דייגו מיליטו, פבלו איימאר ואנדרס ד'אלסנדרו, צורפו החלוץ ריקרדו אוליביירה והבלם רוברטו אז'אלה. אלא שהעסק לא דפק. המאמן ויקטור פרננדז פוטר בחודש ינואר. מחליפו אנדר גריטאנו פיקד על הקבוצה רק משחק אחד. למרות שניצח, הוא פינה את התפקיד לאירורטה, שאימן לשעבר את דפורטיבו לה קורוניה. ד'אלסנדרו נמכר ואיימאר מושבת זו תקופה ארוכה. סראגוסה ניצחה רק משחק אחד מהשישה אחרונים.

* באיטליה, רג'ינה, שבמקום הלפני אחרון, פיטרה את מאמנה, רנצו אוליביירי והביאה במקומו את נביו אורלנדי. בשבעת משחקיה האחרונים היא השיגה רק ארבע נקודות. שלוש מתוכן בניצחון המפתיע מאוד על יובנטוס. אבל זה כמובן לא עזר לאוליביירי. אורלנדי יהיה מאמנה השלישי של הקבוצה מקלאבריה, זאת לאחר שאוליביירי החליף בתפקיד את מאסימו פיאצ'נדטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully