וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכובעים של כנרת בראשי

ענת קם

28.2.2008 / 1:13

גורם משפטי מותח ביקורת על השתתפותה של עו"ד כנרת בראשי ב"פוליטיקה" בערוץ 1 בו היא משמשת כמגישה. בראשי: "אין בכך פגם אתי"

בכיר במערכת המשפטית טוען כי הופעתה של עורכת הדין כנרת בראשי בתכנית "פוליטיקה" בערוץ 1 השבוע מהווה פגם אתי ומקצועי. בראשי שמגישה לצד אורי לוי את תכנית האקטואליה "שישי בחמש" התראיינה בתכנית מיוחדת של "פוליטיקה" שעסקה באישור עסקת הטיעון של משה קצב על ידי בית המשפט העליון.

אותו גורם אמר לוואלה! ברנז'ה: "עיתונאי לא יכול במקום בו הוא עושה עבודה עיתונאית להכניס עניינים שנמצאים בטיפולו המשפטי כעורך דין ועורך דין לא יכול לנצל את כובעו העיתונאי לשילוב סיקור של תיקים שבטיפולו. על פי החוק, מותר לעורך דין לעסוק בעיסוק נוסף כל עוד נעשית הפרדה בין עבודותיו. לו הייתי כנרת בראשי לא הייתי שוקל בכלל להתראיין בערוץ 1."

כנרת בראשי אמרה בתגובה: "ביררנו את הנושא ולא היה שום פגם אתי, מקצועי או משפטי בהופעתי בתכנית. לצדי ישבו יעוץ התקשורת של קצב, מקורב לו ועורך הדין שי ניצן. אני משערת שאותו גורם משפטי קשור לאנשים שישבו איתי באולפן ואם לגורם אין דרך להשיב בטיעונים משפטיים הוא פונה לוואלה! ברנז'ה וחבל. הפגם האתי שבא לידי ביטוי בתקופה האחרונה הוא כשפרקליטים משמשים סניגורים של נאשם ומציפים את כלי התקשורת במקום להפיק לקחים ולהתמודד עם הביקורת הקשה, לא בעובדה שאני התראיינתי בעניין תיק שאני מטפלת בו לערוץ שאני גם מגישה בו."

מהערוץ הראשון נמסר בתגובה: "עורכת הדין כנרת בראשי היא היחידה שיכולה להביע את העמדה של המתלוננת א'. בתכנית 'שישי בחמש' היא מעולם לא דיברה על פרשת קצב. לא נמצא שום טעם לפגם שהיא תשתתף בפאנל שעוסק בנושא פרשת קצב."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully