וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילי ימין הכריזו מלחמה על שופט מחוזי

נתיב נחמני

20.2.2008 / 12:57

השופט ג'ורג' קרא שלח שני אחים לכלא בשל פעילותם נגד ההתנתקות. בתגובה הפיצו ארגוני ימין עשרות אלפי כרוזים בגנותו

ארגוני הימין החליטו לאחד כוחות ולהכריז מלחמה על שופט בית המשפט המחוזי, ג'ורג' קרא. פעילי הארגונים קוראים לשופט קרא להתפטר ולעבור לשפוט ברשות הפלסטינית: "אבו מאזן מחכה לך", כתבו בעשרות אלפי הכרוזים שהפיצו.

לפני כשבועיים גזר השופט קרא את דינם של שני אחים שהשתתפו בפעילות המחאה נגד תוכנית ההתנתקות, שהואשמו בתכנון לחסום את נתיבי איילון באמצעות רכבם ואז להצית אותו. האחים, מפוני ההתנחלות חומש ויצהר לא הצליחו להוציא את תכניתם לפועל בשל תקלה טכנית. למרות זאת, אח אחד נשלח ל-40 חודשי מאסר והשני ל-30. "הרצון באיחוי הקרעים אינו יכול להביא את הדמוקרטיה להגיב בסלחנות", כתב השופט בפסק הדין.

"ג'ורג' קרא יודע להשתמש במידת הרחמים כשמדובר בכולם, חוץ מבפעילי ימין", אמרו מפיצי הכרוזים לוואלה! חדשות. זאת אינה הפעם הראשונה שאנשי ימין יוצאים נגד החלטות בית המשפט בצורה בוטה וישירה, אך טענות קשות שמופנות באופן ישיר ואישי נגד שופט מבית המשפט המחוזי לא נשמעו ממחנה זה כבר זמן רב.

בסוף השבוע פורסמה בעלון "ארץ ישראל שלנו" כתבה תוקפנית נגד קרא, שכותרתה "שופטי סדום עשו את זה יותר טוב ממך". בעלון שהופץ היום השקיעו אנשי הימין תחקיר והשוו עשרות גזרי דין של קרא בהם גזר את דינם של פושעים "כבדים יותר" כהגדרתם באופן קל הרבה יותר.

"אנחנו עומדים מאחורי הטענות שלנו ואנו מתביישים שאדם כזה משמש כשופט", אמר היום לוואלה! חדשות איתמר בן גביר, מתנועת החזית היהודית, שלוקחת גם היא חלק במאבק נגד קרא. "יש כאן אפליה ברורה ואנחנו נמשיך בדרכנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully