וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוכס של הרוק הגיע לתל-אביב

5.7.2000 / 8:04

בגיל 57, עם עבר עשיר ועתיד לא ברור, נתן אמש לו ריד את אחת מהופעות הרוק המרגשות והמיוחדות שנראו בארץ

מאת דרור בש

לו ריד האלילי נחת אמש ב"סינרמה" והגיש מופע רוק מלהיב כמו שרק הוא יכול.
ההופעה נמשכה כשעתיים וחצי, כשריד נעזר בבסיסט מושלם(פרננדי מאונדארס) וגיטריסט חד כתער(מייק ראתקה). יחד הם לקחו אותנו לטיולי דיסטורשנים מתואמים להפליא כשהם נעזרים במתופף מדהים(טוני סמית) שעל הכל מנצח בצורה מושלמת לו ריד שהחליף גיטרות בקצב מטורף.

הרפרטואר שבחר ריד לנגן היה מבוסס ברובו על שירים מאלבומו האחרון "אקסטזי", בנוסף לקטעים מוכרים משאר אלבומיו כמו "ניו-יורק" ו" טרנספורמר". ריד האנטי ממסדי בחר לתקשר עם הקהל דרך הגיטרות בלבד וויתר על דיאלוגים. בא לתת עבודה נטו(איזה מלך).

מהסנטראל פארק לדאון טאון תל אביב

ה"סינרמה" היתה מלאה בקהל שבא לתת כבוד לרוקר שמזמן כבר נכנס לעולם התהילה. למרות 100 אחוזי הלחות באולם, נרשם חיבור מדהים בין ריד לקהל. כבר בשיר הראשון נתן ריד את ההרגשה כאילו הוא הגיע הביתה כשהקהל מחזיר לו בהרבה אהבה ולא נתן לו לרדת מהבמה.

ההופעה הסתיימה בשלושה הדרנים: ביצוע מצמרר למאסטרפיס "יום מושלם", שבו ריד שילב את הקהל שכבר היה בטירוף חושים. עוד ביצוע מדהים, לשיר "SWEET JANE" והשיר שסיים את כל המופע המדהים הזה - "DIRTY BOULEVARD".

ההופעה הסתיימה והאנשים התקשו לעזוב. לי נראה שיהיה להם עוד יותר קשה לעכל את מה שהתרחש מולם בשעתיים וחצי של רוק נטו ב"סינרמה". לסיכום, בסינרמה נראה אמש מפגן מלהיב של גיטרות. הישר מהסנטרל פארק ניו-יורק לדאון טאון לתל-אביב סיטי. תודה לך סבא לו, מתי אתה מגיע לבקר שוב? מתגעגעים ואוהבים אותך החברה מההולי-לנד.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully