וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגודת ההומואים והלסביות נגד ח"כ זאב

ספי קרופסקי

5.2.2008 / 11:16

נציגי האגודה עתרו לוועדת האתיקה בכנסת בשל התבטאותו של זאב משבוע שעבר, כי "הומואים "חולים" ו"מחדירים רעל לחברה"

אגודת ההומואים והלסביות הגישה היום (שלישי) עתירה נגד ח"כ ניסים זאב (ש"ס) לועדת האתיקה בכנסת. זאת, בעקבות התבטאויותיו בשבוע שעבר לפיהן "הומואים מחדירים רעל לחברה", והשוואתו בין ההומוסקסואליות לשפעת העופות.

בעתירה, שהוגשה ליו"ר הוועדה חיים (ג'ומס) אורון ממרצ, נכתב באירוניה כי "לשמחתנו, ח"כ זאב לא הרחיב את הצעתו להשמדת כל האורגניזמים החיים ברדיוס של 3 ק"מ מכל אדם הנגוע בהומוסקסואליות, והסתפק 'רק' בהשמדת מקור המחלה, דהיינו בהשמדת קהילת ההומואים והלסביות".

עוד נכתב כי "השתלחותו של זאב בקהילה נודעה כבר מזמן לשמצה. אין הוא מחמיץ שום הזדמנות להתייחס לבני ובנות קהילת ההומואים והלסביות בצורה פוגענית ומעליבה, תוך שימוש בביטויי שנאה ושטנה מקוממים". אולם לפי לשון העתירה, "ההתבטאות האחרונה עוברת כל גבול נסבל ומהווה הסתה ישירה לרצח של בני-אדם".

"היו אנשים שנגמלו מהדבר הזה"

עתירתם של אגודת ההומואים והלסביות הוגשה בעקבות דיון שנערך בוועדת החוקה של הכנסת ביום שלישי האחרון.

"ההומולסביות היא נתינת לגיטימציה להשמדה עצמית של מדינת ישראל", אמר זאב בדיון על הצעת חוק יסוד: ירושלים של ח"כ אלי גבאי (האיחוד הלאומי-מפד"ל) המבקש לאפשר למועצת העיר לאסור על מעבר תהלוכות בעיר על פי קריטריונים מסוימים. המשמעות העיקרית של החוק, היא מניעת קיום מצעד הגאווה של הקהילה ההומו-לסבית בעיר.

עוד אמר זאב: "שולחים פה רעל, ואנחנו נוכל לעמוד מנגד?", והוסיף כי "יש פה ניסיון להרוס את הצביון של העם היהודי. התורה השוותה את משכבי הזכר למשכבי בהמה ממש". זאב לא בחל בהצעות אופרטיביות, וקרא להפנות הומואים לטיפול רפואי, כי "היו אנשים שנגמלו מהדבר הזה".

ח"כ זהבה גלאון לא עמדה מנגד ואמרה שזאב מייצג בערות. "כשאנחנו שומעים מונחים של 'הרס עצמי'. ו'השמדה עצמית', זה בא מכך שיש כאן קבוצה של ח"כים שמבינה שהרוב קובע והשתבשו לה העמדות על זכויות המיעוט", אמרה. "מחר יאסרו על נשים ללא כיסוי ראש להסתובב בירושלים בפרהסיה. למה רגשותיו של הציבור החרדי, המוסלמי והנוצרי חשובים יותר מרגשותיו של הציבור ההומו לסבי?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully