וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 76 אנס בת 7 ונדון לחמש שנות מאסר

נתיב נחמני

31.1.2008 / 12:55

לדברי השופטים, אהרון אלגבה "ניצל את תמימותה של הילדה והשתמש בה כבובת מין". 2 כתבי אישום בגין אונס הוגשו היום לביהמ"ש

אהרון אלגבה, בן 76, הורשע היום (חמישי) באונס ילדה בת שבע ונדון לחמש שנות מאסר בפועל. בהרכב של שלושה שופטים, קבע בית המשפט המחוזי בתל אביב כי "הנאשם ניצל את תמימותה של הילדה והתייחסותה אליו כאל 'סבא טוב' והשתמש בה כבובת מין לצורך סיפוק יצריו".

במאי 2005 הזמין אלגבה שתי ילדות לביתו. לאחר שהורה להן לעסות את גופו, שילח החוצה את אחת הילדות, אנס את חברתה בת השבע וביצע בה מעשים מגונים. לדברי התובע, עו"ד גיא גורן, אלגבה "לא רק שלא הביע צער וחרטה, אלא התייחס לקרבנו כאל שטן שפיתה אותו". אלגבה נדון גם לשנתיים מאסר על תנאי למשך שלוש שנים ולתשלום פיצויים בסך 25,000 ¤ למתלוננת.

חשד: גבר אנס את אשת חברו

כתב אישום הוגש הבוקר לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד סמאהיין אספה גדאמו שמתגורר במעון עולים בלוד. גדאמו חשוד שאנס לפני כשבוע את אשת חברו המתגורר עמו במעון העולים.

על פי כתב האישום, נכנס גדאמו כשהוא שיכור לחדרו של חברו בשעת לילה כאשר היה בעבודה. הוא מצא את אשתו ישנה כשלצדה בנה בן השלוש. הוא אנס אותה תוך שהוא מאיים עליה שירצח אותה באמצעות סכין. במהלך האונס התעורר הפעוט והחל לבכות. גדאמו נעץ את מרפקו בגופו של הפעוט ואיים על אמו שידקור אותו אם לא תצליח להשתיקו. לאחר שניסתה להגיע לבקבוק החלב כדי להרגיע את התינוק ולא הצליחה, ניסתה האם להניק אותו למרות שנגמל, תוך כדי האונס. גדאמו מואשם באינוס, איומים והתעללות בקטין חסר ישע. בין יתר האישומים הוא מואשם גם באיומים ותקיפת אשתו במועדים אחרים.

בתוך כך, הוגש היום כתב אישום בבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד משה בן יהודה, חקלאי בן 57 מהמושב עולש, שחשוד כי אנס מהגרת עבודה מתאילנד שעבדה אצלו. על פי החשד איים עליה בן יהודה שישיב אותה לתאילנד אם תסרב לקיים עמו יחסי מין, ואנס אותה תוך שהיא מתנגדת בכוח. הוא מואשם באינוס, מעשה מגונה, ואיומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully