וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המג"ד שנפצע: עוד הלילה אשוב לפעילות

יהושע בריינר

21.1.2008 / 16:47

מפקד גדוד נחשון, שנפצע הלילה קל מירי מבוקש בפעילות בגדה, אמר כי "על מפקד להיות עם חייליו". במבצע נהרג המבוקש ו-6 נעצרו

שעות לאחר שנפצע בידו מפגיעת כדור, אמר היום (שני) מפקד גדוד נחשון סא"ל ניר בר און, כי כבר הלילה ישוב לפעול יחד עם חייליו. המג"ד יצא הלילה עם חייליו לפעילות למעצר מבוקשים בטול כרם, ונפצע באורח קל. הוא טופל במקום, והועבר להמשך טיפול בבית החולים "מאיר" בכפר סבא. "כמובן שיש מחשבות על המשפחה שלי ומה שעובר עליה, אבל המקום שלי הוא עם החיילים שלי, ואם יש משימה עוד הלילה אז צריך לעשות אותה, ואני אהיה שם".

סא"ל בר און סיפר, כי במהלך כניסה לביתו של המבוקש מוראד אל באסה, ירה האחרון לעברו. "עמדנו במרחק של מטרים ספורים אחד מהשני והכדור נכנס ויצא מהיד שלי", סיפר. "השבתי אש ולאחר מכן נזרק רימון לעבר המחבל, שנהרג במקום". בר און גם שיבח את תפקוד חייליו. "החיילים אומנם היו במן בהלה קטנה. בכל זאת, המפקד שלהם נפצע, אבל יחד עם זאת המשיכו לפעול בצורה מקצועית ונכונה".

גם לאחר פציעתו, בר און טוען כי על המג"ד תמיד להיות בשטח עם החיילים. "אירועים כאלה יכולים להתסבך תוך רגעים וצריך שיהיה גורם פיקודי במקום", הוא אומר, "להבנתי, המג"ד חייב להיות בתוך המבצע עם חייליו, לראות את האנשים ולהריח את השטח, וכך גם הייתי ממליץ לכלל מפקדי הגדודים ולבאים אחרי".

  • עוד באותו נושא:
  • צה"ל
  • מבוקש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully