וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל יחזיר הוצאות לחיילי המילואים

יהושע בריינר

13.1.2008 / 16:26

לפי התוכנית המתגבשת, הוצאות נסיעה וטלפון סלולרי יוחזרו ישירות לחשבון האישי. "חיילי המילואים ישרתו ללא דאגות"

האם תם עידן ההוצאות של המילואימניקים? צה"ל צפוי להתחיל בחצי השנה הקרובה בתוכנית שתחזיר לחיילי המילואים הוצאות של דלק וטלפון סלולרי - הוצאות שעד היום החיילים שילמו מכיסם.

על פי התוכנית המתגבשת שבימים אלה, הצבא ייחשב את הנסיעה לבסיס על פי עלות הדרך בתחבורה ציבורית, ויחזיר את הכסף לחשבון האישי. זאת, בניגוד לשיטה הקיימת כיום, בה מצורף לצו המילואים תלוש נסיעה באוטובוס, על אף שמרבית החיילים מגיעים לשירות ברכבם הפרטי. "כך שלא משנה אם המשרת ייבחר לנסוע באוטובוס או ברכב פרטי, הוא יקבל את הכסף שמגיע לו, זה מודל סביר והגיוני שמחזיר לאנשים יותר מבעבר". כך אומר קצין המילואים הראשי תת-אלוף דני ון בירן.

בצה"ל מתכוונים להחזיר לחיילים את עלות הנסיעה לבסיס ובחזרה על פי יציאות מאושרות בלבד. בנוסף, על מנת לחסוך בשיחות ממכשירי הטלפון האישיים של החיילים, בצה"ל מתכוונים להעניק למפקדים המשרתים במילואים מכשיר מטעם הצבא, שעימו ינהלו את השיחות לניהול היחידה בזמן שירותם.

"אנו מחפשים פתרונות יעילים על מנת שהמשרתים יגיעו לשירות בראש שקט מבלי להוציא כסף מחשבונם הפרטי", אומר קצין המילואים הראשי, "הדברים הללו הם רק חלק ממספר שינויים שחלים ויחולו במערך המילואים. חשוב לציין שישנם מאמצים גדולים לשדרוג כל הציוד במחסני החירום, על מנת שהציוד שיגיע למילואימניקים יהיה כמו של החיילים הסדירים. חלק גדול מהיחידות עוד לא הגענו, אך אני מאמין שנגיע אליהם בתקופה הקרובה, כך שהמשרתים יוכלו לשרת עם כל התנאים הדרושים וללא דאגות של הוצאות על חשבונם האישי".

  • עוד באותו נושא:
  • מילואים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully