וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראניירי רוצה את מרקיסיו חזרה ביובה

30.12.2007 / 13:33

מאמן הזברות מעוניין בהחזרתו המיידית של הקשר האיטלקי, שהושאל בקיץ לאמפולי. דליו רוסי דרש מנשיא לאציו להתחזק בשבעה שחקנים

ביובנטוס הצהירו העונה לא אחת שהם מכוונים לסקודטו, וקאלודיו ראניירי לא שוקט על שמריו בדרך להשלמת המשימה. מאמן הביאנקונרי מעוניין להחזיר בינואר את קשר הקבוצה קלאודיו מרקיסיו, שהושאל בקיץ לאמפולי. הקשר האיטלקי בן ה-21 מפגין העונה יכולת גבוהה באצטדיון קרלו קסטלני, וראניירי ככל הנראה החליט שהוא בשל לחזור לזברות.

אמפולי, שמשתרכת בתחתית הסרייה A, לא ממש ששה לראות את מרקיסיו עוזב, אבל ישנה אפשרות שתקבל לשורותיה את הקשר הארגנטינאי סרג'יו אלמירון. באיטליה מדווחים שהמנהל הספורטיבי של יובה, אלסיו סקו, כבר נתן הסכמתו לעזיבת אלמירון.

* הבלם הצ'כי של פיורנטינה, תומאס אוג'פלוסי, דחה את הצעתה של ליברפול, וחוזהו בויולה ישודרג. "הייתי מופתע מאוד מהחלטתו, אך יש לכבדה", הגיב סוכנו פאבל פסקה על סירוב השחקן לאדומים. באיטליה מדווחים כי יובנטוס מעוניינת בשחקן, אך טרם העבירה בקשה רשמית לפיורנטינה בעניינו.

* מצבה של לאציו בכי רע, ודליו נרי דרש מנשיא הקבוצה קלאודיו לוטיטו חיזוק של שבעה שחקנים. ארבעה שחקנים נמצאים כבר על הכוונת של המאמן, ביניהם השוער כריסטיאן אביאטי והחלוץ אנדראה קרצ'ולו. הדחיפות של אביאטי היא רבה, משום ששוערה הנוכחי של לאציו, מרקו בלוטה, כבר בן 43 והוא כורע תחת הנטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully