וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וני מיטשל נוטשת את המיקרופון לטובת המכחול

2.7.2000 / 14:35

הזמרת הותיקה פותחת תערוכת ציורים בקנדה מולדתה, "כדי שההורים יוכלו לבוא"


הזמרת ג'וני מיטשל הכניסה את קריירת הזמרה שלה להילוך נמוך ומציגה כעת את כישוריה האמנותיים בתחום הציור. ביום שישי נפתחה תערוכת הציורים שלה בעיר הולדתה שבקנדה.

התערוכה נושאת את הכותרת "קולות: ג'וני מיטשל" והיא מציגה סקירה רטרוספקטיווית של עבודתה לאורך השנים. ניתן למצוא שם פורטרטים עצמיים, ציורי אבסטרקט, איורים שלה לעטיפות אלבומים, ציורי שמן ומים. כמו כן יוצגו הדפסים ותמונות שלה וגם המילים של חלק משיריה.

מיטשל מיקמה את התערוכה בקנדה ולא בקליפורניה, מקום משכנה מאז שנות השישים, מכיוון שרצתה שהוריה יוכלו להגיע ולראות את עבודתה. רבים מציוריה מציגים את נופי ילדותה והיא אמרה שעריכת התצוגה בקנדה היא סוג של חזרה הביתה. "אני לא עצבנית" אמרה לעיתונאים כשעישנה-בשרשרת באולם התערוכה. אל התערוכה צפויים להגיע כ- 5,000 מבקרים, מעריצים וחובבי אומנות. מיטשל סיפרה שגם גלריות אחרות הביעו התעניינות בהצגת עבודותיה לאחר הסגירה במקום הנוכחי, ב-17 בספטמבר.

מיטשל היא אחת מהקולות המרכזיים של דור הפרחים, היא כתבה לאחרים ושרה בעצמה שירים שהפכו להמנוני התקופה (וודסטוק). קריירת השירה שלה נמשכה לאורך השנים והיא הוציאה 20 אלבומים. האחרון- אלבום כפול המסכם את עבודתה- "both sides now".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully