וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוריה של מדלן מק'קאן בקלטת: "תהיי חזקה"

22.12.2007 / 11:09

הוריה של הילדה שנעלמה לפני 7 חודשים פנו לבתם בקלטת שצילמו: "אנו עושים כל שביכולתנו כדי למצוא אותך"

הורי הילדה הבריטית מדלן מק'קאן שנעלמה באופן מסתורי לפני יותר משבעה חודשים פרסמו היום (שבת) קלטת שבה הם קוראים לכל מי שיש לו איזשהו מידע אודותיה לדווח מיד לרשויות. בנוסף שלחו ההורים לבתם ברכת חג מולד שמח ואמרו לה ש"תהיה חזקה".

"מדלן על אף שהסיכויים שתשמעי את ההודעה הזו הם קלושים, אנו שולחים לך ברכת חג שמח מאמא ואבא שמתגעגעים אליך ואוהבים אותך", אמרה קייט מק'קאן, אמה של מדלן. לדבריה, "אנו עושים כל שביכולתנו כדי למצוא אותך ומשאלתנו היחידה לחג היא שתחזרי אלינו בשלום".

לפני כחודש התגלו ממצאים חדשים בחקירת העלמותה של מק'קאן: העיתונות במדינה דיווחה, כי המשטרה הפורטוגלית חושדת כעת שמדלן נחנקה על ידי פדופיל בדירת הנופש של הוריה בפורטוגל.

על פי הערכות החוקרים כפי שפורסמו, הפדופיל, שחדר לדירת הנופש בשעה שהוריה של מדלן בת ה-4 יצאו, חנק אותה בזמן מעשיו על מנת להפסיק את צעקותיה. לפי אותן הערכות, המשטרה בפורטוגל מוכנה לנטוש את התיאוריה לפיה גארי וקייט מק'קאן, הוריה של מדלן, הם האחראים למותה או העלמותה של בתם במאי השנה. הממצאים החדשים מצביעים על כך שיש להתמקד דווקא באדם הלא מזוהה שנראה יוצא מדירת הנופש כשהוא נושא על ידיו ילדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully