וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפר סבא ביקשה ליווי לאוהדים, המשטרה סירבה

2.12.2007 / 13:29

האוהדים פנו למשטרה והתריעו על איומים שקיבלו. האוהד שנפגע שוקל להתלונן במשטרה. ביקורת על גונזלבאש: "הוא צריך לשחק כקשר ולא כמגן"

אוהדי הפועל כפר סבא פנו לאחר המשחק בטדי לקציני המשטרה במגרש והודיעו כי אוהדי בית"ר מאיימים עליהם ולכן הם מבקשים לצאת מהעיר בליווי משטרתי. לדברי האוהדים, המשטרה סירבה ולאחר מכן רגמו אוהדי בית"ר את האוטובוס באבנים.

האירוע החל כאשר אחד מאוהדי בית"ר חטף תיק של אוהד כפר סבא, ואף הכו אוהד אחר. האוהד ביקש לקבל את התיק חזרה, אבל אז התנפלו עליו 15 אוהדים והיכו אותו. האוהד נס על נפשו, ביקש מנהג מונית לעצור ונסע קילומטרים ספורים מהמגרש תוך שהוא חושש לחייו. "ההרגשה היא שהמשטרה לא עשתה דבר", אמר השבוע אחד האוהדים שהיה עד לאירוע. "למרות שפנינו לאחד הקצינים והתרענו שעשרות אוהדי בית"ר מגיעים לכיוון ההסעה בתנועות מאיימות, הם סירבו ללוות אותנו. החבר שלי פונה לבית החולים ויצא משם בשלום. אנחנו שוקלים להגיש היום תלונה על הלינץ' שביצעו בנו אוהדי בית"ר".

בקבוצה הביעו ביקורת על מהגן לירודיאו גונזלבאש שנהג בחוסר אחריות וספג כרטיס אדום, שלאחריו כבשה בית"ר שלושה שערים נוספים. שחקנים בקבוצה טענו הבוקר: "'לירה' צריך לשחק כקשר ולא כמגן. הוא עושה עבודה טובה בהתקפה, אבל קצת קשה לו להתמודד עם שחקני ההתקפה של הקבוצה היריבה. לגבי המקרה הספציפי הזה, המשיכה בחולצה של שחקן בית"ר הייתה מיותרת וגרמה לנו להתפרק". בקבוצה לא מתכוונים לקנוס את השחקן בעקבות העבירה על עמית בן שושן, שהובילה להרחקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully