וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מדלן נחנקה על ידי פדופיל בפורטוגל"

27.11.2007 / 10:52

כלי התקשורת במדינה מדווחים על תפנית בחקירה, לפיה הילדה בת ה-4 שנחטפה במאי נרצחה עוד בדירת הנופש של הוריה

ממצאים חדשים בחקירת העלמותה של הילדה הבריטית מדלן מק'קאן: העיתונות במדינה מדווחת, כי המשטרה הפורטוגלית חושדת כעת שמדלן נחנקה על ידי פדופיל בדירת הנופש של הוריה בפורטוגל.

על פי הערכות החוקרים כפי שפורסמו, הפדופיל, שחדר לדירת הנופש בשעה שהוריה של מדלן בת ה-4 יצאו, חנק אותה בזמן מעשיו על מנת להפסיק את צעקותיה. לפי אותן הערכות, המשטרה בפורטוגל מוכנה לנטוש את התיאוריה לפיה גארי וקייט מק'קאן, הוריה של מדלן, הם האחראים למותה או העלמותה של בתם במאי השנה. הממצאים החדשים מצביעים על כך שיש להתמקד דווקא באדם הלא מזוהה שנראה יוצא מדירת הנופש כשהוא נושא על ידיו ילדה.

הדיילי טלגרף הבריטי דיווח, כי התפנית בחקירה נזקפת ככל הנראה לזכותו של הבלש הבכיר פאולו רבלו, שלקח אחריות על החקירה בחודש שעבר. עיתונים בפורטוגל, בהם העיתון היומי "פובליקו" תיארו בפירוט ובציוריות את הרצח – "הכל נגמר בשניות. כעת הוא היה צריך לצאת משם, סגר אחריו את הדלת ונמלט מהמקום במהירות המירבית".

על אף ההערכות הקודרות באשר למצבה של מדלן, דובר משפחת מק'קאן קלרנס מיטשל אמר כי "מדלן נחטפה, ובהעדר הוכחות שסותרות את זה, המשפחה דובקת באמונה שהיא עדיין בחיים ומוזחקת בניגוד לרצונה במקום כלשהו". בתגובה לדיווחים ב"פובליקו" אמר מיטשל כי "לחוטף לא היה זמן לבצע את כל מה שתואר בעיתון... דיווחים לא אמינים כאלו הם מאוד מטרידים עבור גארי וקייט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully