וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נחכה לאולמרט גם באנאפוליס"

17.11.2007 / 23:01

עשרות אלפים הגיעו לעצרת התמיכה במורים בכיכר רבין. יו"ר ארגון המורים רן ארז אמר כי מדובר במאבק למען מדינת רווחה. "האדמה רועדת, והר הגעש הזה יתפרץ"

מערכת וואלה!

עשרות אלפים הגיעו הערב לעצרת במחאה על המשבר המתמשך במערכת החינוך בכיכר רבין בתל אביב. בארגון המורים העל יסודיים, שמארגן את העצרת, ציפו להגעתם של 100 אלף אנשים לכיכר, אך כעת נראה שההערכות היו מופרזות, והגיעו עשרות אלפים בני אדם. המפגינים אחזו שלטים שעליהם נכתב "יולי, כבר נובמבר", ו"עם בלי חינוך - גוף בלי נשמה".

יו"ר ארגון המורים העל יסודיים רן ארז הודה בנאומו למורים, לתלמידים, לתנועות הנוער, לסטודנטים, ולראשי הערים שתומכים במאבק המורים. ארז אמר כי ארגונו הכין את רפורמת "עוז לתמורה", שכבר הצליחה מעל למשוער, ואיים שהמורים ילוו את ראש הממשלה אהוד אולמרט עד ועידת אנאפוליס.

"אנחנו בעדם, לא נגדם"

"אנחנו עכשיו כולנו ביחד יוצאים למאבק חברתי למען מדינת רווחה", אמר ארז. "חינוך זה סגירת פערים, טיפול באלימות, באלוכוהוליזם, בסמים ובהשתמטות, ובכל הדברים הרעים שקורים במדינה. חבל שהממשלה לא מבינה זאת וראש הממשלה אינו מבין זאת. אנחנו לא נגדם, אלא בעדם. האדמה רועדת, והר הגעש הזה יתפרץ".

בעצרת נאמו מנהיגי המורים, פוליטיקאים ואמנים שמביעים הזדהות עם מאבק המורים. הם דורשים מראש הממשלה אהוד אולמרט להתערב במשא ומתן על מנת להביא לסיום השביתה, הנמשכת כבר חמישה שבועות.

וידאו: ספי קרופסקי עריכת וידאו: דניאל יעקובוביץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully