וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האוצר הסכים להגדיל את שכר המורים"

14.11.2007 / 0:38

רן ארז אמר כי לראשונה חלה התקדמות במו"מ עם האוצר. הנושאים שעדיין במחלוקת: הוספת שעות לימוד ומספר התלמידים בכיתה. תמיר: המו"מ ייקח עוד מספר ימים

פריצת דרך במשא ומתן בין האוצר למורים? יו"ר ארגון המורים [[רן ארז]] אמר אמש (שלישי) בתום פגישה עם שרת החינוך [[יולי תמיר]] ושר האוצר [[רוני בר-און]] כי משרד האוצר אימץ לראשונה את מתווה הפשרה של יו"ר ההסתדרות עופר עיני.

לפי הצעתו של עיני, תינתן תוספת מיידית של 13.5% לשכר המורים ויחל מו"מ על יישום הרפורמה בבתי הספר העל יסודיים. המחלוקת שעדיין קיימת בין הצדדים מתמקדת בהקטנת מספר התלמידים בכיתות והוספת שעות הלימוד שקוצצו בשנים האחרונות. שרת החינוך יולי תמיר אמרה כי "כעת אנו דנים בפריסת התשלומים ועל אופן החלוקה של שעות העבודה הנוספות". בגלי צה"ל דווח, כי לדבריה, "אלו נושאים מאוד כבדים ואני מניחה שהמו"מ ייקח עוד מספר ימים".

באוצר ביקשו ביום ראשון מבית הדין לעבודה לקיים ישיבה עם נציגי ארגון המורים. בית הדין קבע בתגובה כי הצדדים יגישו עד מחר בצהריים דיווח בכתב על ההתקדמות בדיונים.

בתוך כך, יו"ר הנהלת התאגדות המנהלים בתיכונים הד"ר אריה לוקר קרא בתחילת השבוע לבטל את בגרויות החורף. לדבריו, "אם השביתה לא תסתיים, לא נוכל להכין את התלמידים לבגרויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully