וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אידיוט אחד קילקל את הדבר שאנחנו אוהבים"

12.11.2007 / 21:38

במקביל למסיבת העיתונאים המיוחדת של מנהלת הליגה, ערכה מכבי ת"א משחק אימון מול עירוני ר"ג וניצחה 80:86. קטש: "התחושה קשה מאוד"

בזמן שאבנר קופל, דני קליין ומיקי דורסמן התייחסו לאירועי מלחה במסיבת העיתונאים המיוחדת שערכה הערב (שני) מנהלת הליגה, נפגשו מכבי תל אביב ועירוני רמת גן למשחק אימון, במקום משחק הליגה שהיה אמור להיערך הערב בין השתיים ונדחה למועד מאוחר יותר.

עודד קטש ניהל רוטציה רחבה במיוחד ושיתף את כל שחקניו הכשירים (לרבות אלכס גארסיה), כאשר רמת גן נצמדת למכבי לאורך רוב דקות המשחק ולא נותנת לה לברוח. עמרי כספי, ליאור אליהו ומרכוס פייזר זכו לנתח מכובד של דקות משחק. ר"ג עוד הובילה 47:50, עמוק ברבע השלישי, אולם מכבי לחצה על הדוושה ובסיום ניצחה 80:86.

לאחר המשחק התייחסו אנשי מכבי בעיקר לזריקת החזיז במלחה. "הייתה תחושה מאוד קשה", אמר קטש. "הלכתי בתחושה שאידיוט אחד, בגלל מעשה מטומטם, קילקל לנו את הדבר שאנחנו כל כך אוהבים. זה אירוע שיכל לקרות בכל מקום. צריך להעניש את האחראים בחומרה. האירוע הזה איחד את כל הכדורסל. צריך לטפל בדברים מהסוג הזה לטווח הארוך יותר, זה לא עניין שמצריך רק טיפול נקודתי. האוהדים במלחה בסדר, אבל גם הם חצו כמה קווים לאורך השנים. אני מקווה שגם הם ילמדו את הלקח".

קלעו למכבי: כספי 13, אליהו 12, מוריס 9 (9 ריבאונדים), בלות'נטאל, באטיסטה ופייזר 8 כ"א, גארסיה וקאמינגס 7 כ"א, הלפרין 6, ביינום 5 (8 אסיסטים), שארפ 3.

הרבו לר"ג: קיובלר 22, ביזלי 15, ניר כהן 12 (7 ריבאונדים), דיוויס ודולברט (6 אסיסטים) 9 כ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully