וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר שרקו בוז בטקס לזכר רבין

4.11.2007 / 22:57

לפני שריקת הפתיחה נערך טקס אזכרה לראש הממשלה לשעבר, אבל ה'קומץ' כיער את המאורע. הנהלת בית"ר וההתאחדות הוציאו הודעות גינוי

מכבי חיפה אירחה הערב (ראשון) בקרית אליעזר את בית"ר ירושלים במשחק המרכזי של המחזור השמיני. המשחק הבטיח הרבה. הירוקים האמינו שבכוחם להתחרות עם הכוח והעוצמה של האלופה, שמנגד, האמינה כי ניצחון חוץ יסיים כבר עכשיו את המירוץ לאליפות ויקרב מאוד את הקבוצה של שום לאליפות שנייה רצופה. בסופו של דבר הקבוצות התחלקו בנקודות אחרי 0:0 די מאכזב.

לפני המשחק נערך טקס זיכרון לזכרו של ראש ממשלת ישראל בעבר יצחק רבין, שנרצח. ה'קומץ' המכוער מקרב אוהדי בית"ר ירושלים שרקו בוז וקרא קריאות גנאי. כבר במחצית המשחק הוציאה הנהלת בית"ר ירושלים הודעת גנאי בזו הלשון: "הנהלת בית"ר ירושלים מגנה בכל תוקף את קריאות הבוז של חלק מקהל אוהדיה בזמן בו הוזכר שמו של יצחק רבין ז"ל. אותם אנשים כנראה אינם מבינים את משמעות קריאות אלו ואינם מכירים את פועלו של האיש ואת כל מה שעשה עבור מדינת ישראל. אנו מתביישים ונעלבים מכך שיש אוהדים כאלו בקרבנו. אותם אוהדים מכתימים את שמם של כלל אוהדי בית"ר ירושלים. אנו בטוחים כי הרוב המכריע של קהל אוהדינו יצטרף יחד איתנו לגינוי הקריאות".

גם ההתאחדות לכדורגל שלחו הודעת גינוי: "ההתאחדות לכדורגל מגנה ומזועזעת מהתנהגותם של אלה מאוהדי בית"ר במהלך הטקס שנערך לפני פתיחת המשחק. מקומם של האוהדים שהתנהגו בצורה זו אינו בקהילת הכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully