וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיני התערב, הדיון על צווי המניעה נדחה

4.11.2007 / 16:30

ההסתדרות הסמיכה את היו"ר לנקוט בכל פעולה כדי לקדם פתרון לשביתת המורים כולל שביתה כללית. עיני: ניתן לפתור את המשבר בהידברות ולא בצעדים חד צדדיים

הנהגת ההסתדרות החליטה בישיבתה היום (ראשון) להסמיך את יו"ר ההסתדרות עופר עיני לנקוט בכל פעולה נדרשת כדי לקדם פתרון למשבר המורים העל-יסודיים, ולהכריז על שביתת הזדהות.

יו"ר המרכז לשלטון מקומי עדי אלדר ביקש מבית הדין לדחות את הדיון בצווי המניעה למורים ביממה. זאת על מנת למצות את המשא ומתן בין המורים לבין משרד האוצר. אלדר, ראש מרכז השלטון המקומי, היה זה שתבע מלכתחילה מבית הדין לקיים את הדיון בצווי המניעה. בכך, נענה אלדר לבקשתו של עיני, המעוניין לזמן את הצדדים למשא ומתן תחת חסותו. בהתאם לתוצאותיו יחליט עיני באילו צעדים לנקוט.

מארגון המורים נמסר, כי הם מוכנים לשבת לשולחן המשא ומתן עם האוצר והחינוך, אך לפי שעה לא הביעו בממשלה הענות להצעתו של יו"ר ההסתדרות.

עיני אמר בתגובה כי הוא מברך על החלטתו של אלדר על דחיית הדיון. "אני שמח גם שהמרכז לשלטון מקומי מאמין כי ניתן לפתור את המשבר בהידברות ולא בצעדים חד צדדיים", אמר, "זהו פתח להמשך ההידברות".

בתוך כך, המורים הגישו היום לבית הדין הארצי לעבודה את תגובתם לעתירה שהוגשה בעניינם על ידי משרד האוצר ומשרד החינוך. שביתת המורים נכנסה היום ליומה ה-23.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully