וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן גביר: אגיש תלונה נגד יובל רבין

יהושע בריינר ועדיה אמרי אור

3.11.2007 / 20:22

פעיל הימין הקיצוני אמר שבכוונתו להגיש תלונה במשטרה נגד רבין בגין זילות ביהמ"ש, משום שתקף ההחלטה להתיר את קיום הברית

פעיל הימין הקיצוני איתמר בן גביר אמר הערב כי הוא מתכוון להגיש תלונה במשטרת חברון נגד יובל רבין בגין דבריו בעצרת לזכר אביו, הערב בתל אביב.

לדברי בן גביר, יובל רבין עבר עבירות של זילות בית המשפט והעלבת עובד ציבור, בהתבטאויותיו החריפות נגד השופט צבי גורפינקל, שהתיר לקיים את ברית המילה של בנו של יגאל עמיר בכלא. בנאומו הערב בכיכר רבין, התייחס יובל רבין ישירות לשופט גורפינקל שלדבריו "תהה בהשתוממות, מהו האסון הגדול בעריכת הברית בכלא".

בן גביר אמר לוואלה! חדשות: "אנשי השמאל כדוגמת יובל רבין חייבים לדעת ששלטון החוק זה מכל הכיוונים. החוק לא חל רק על אנשי ימין אלא גם על התבטאויות שלהם כנגד שופטים. אני מקווה שהמשטרה אכן תפתח בחקירה".

"השמאל נחשף בצביעותו"

בתוך כך, 'הוועד למען הדמוקרטיה' - קבוצה של פעילי ימין קיצוני ביניהם ברוך מרזל ואביגדור אסקין – הודיע כי יקיים מחוץ לכלאו של עמיר הפגנת נגד לזו של פעילי השמאל. ההפגנה תיערך תחת הכותרת "שמאלנים צבועים עזבו את הילד לנפשו".

בן גביר אמר כי "אנו מניחים שמשטרה תדע לבצע את מלאכתה בכפוף להחלטת בית המשפט, אבל לאור קריאות אנשי השמאל נגיע גם אנחנו כדי לדאוג שהחלטת ביהמ"ש תישמר". בן גביר הוסיף כי "השמאל נחשף בצביעותו. מעניין מה היה קורה אילו פעילי ימין היו מודיעים בראש חוצות שהם מתכוונים למנוע מהחלטות ביהמ"ש להתקיים?"

המשטרה תגברה הערב את אבטחת שירות בתי הסוהר (שב"ס) מחוץ לכלא איילון, בו כלוא רוצח ראש הממשלה, יגאל עמיר. הכוחות נשלחו למקום בשל מידע מקדים על כוונתם של ארגוני שמאל להתאסף במקום ולמנוע את קיום ברית המילה של בנו של עמיר. על פי הדיווחים צפויים המפגינים לנסות למנוע בגופם את כניסת הרכב בו יגיע התינוק, אל הכלא.

על פי המתוכנן, תתקיים הברית מחר בשעה בשעות הצהרים בנוכחות מצומצמת של בני משפחה וחברים. בשיחה עם וואלה! חדשות סרבו דוברי המשטרה והשב"ס לנקוב בשעה מדויקת, ככל הנראה על מנת למנוע את ההתקהלות. עם זאת, ידוע כי הברית עתידה להתחיל בין השעה 15:00 ל-16:00. דובר שירות בתי הסוהר אמר כי "אנחנו נערכים לעניין ברצינות בשיתוף המשטרה ומקווים שלא יהיו אירועים מיוחדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully