וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהל של הארי פוטר הומו

20.10.2007 / 9:26

כבוד לקהילה - מחברת הספר ג'יי. קיי. רולינג חשפה כי אלבוס דמבלדור נמשך לבני המין החזק. המעריצים בהיסטריה

הטרנד של יציאה מהארון חדר גם לשורות הדמויות ב"[[הארי פוטר]]"- מחברת הספר [[ג'יי. קיי. רולינג]] הודיעה הלילה (שבת) כי מנהל בית הספר לקוסמים [[אלבוס דמבלדור]] נמשך לבני המין החזק.

בהרצאה בניו יורק הוסיפה רולינג למירב תדמהתם של השומעים כי לא זאת בלבד שמנהל [[בית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות]] הוא הומו, אלא גם שהוא מאוהב קשות ביריבו המכשף [[גלרט גרינדלוולד]].

רולינג אמרה לקהל המעריצים כי סיפור אהבתו של דמבלדור לגרינדלוולד הוא טרגי במיוחד. לדבריה, דמבלדור התאהב בגרינדלוולד ממבט ראשון, אולם המפנה חל כשהבין שהוא מתעל את יכולותיו לטובת התחום האפל של הכישוף.כשהבין זאת דמבלדור התאכזב קשות והחליט להילחם בגרינדלוולד.

עם סיום דבריה של רולינג, קהל המעריצים שנכח באולם הגיב תחילה בשתיקה להודעה המפתיעה, אולם לאחר זמן קצר התעשת ופרץ במחיאות כפיים סוערות.

באתרי המעריצים של "הארי פוטר" נחלקו הדעות בנוגע להודעה המפתיעה: יש שטענו כי ההצהרה "אינה הכרחית", ולעומתם היו כאלה שקיבלו בברכה את הצטרפותו של גרינדלוולד לקהילה הגאה. רולינג אמרה בתגובה כי אם הייתה יודעת שדבריה יתקבלו בתדהמה שכזאת, היא הייתה חושפת זאת קודם לכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully