וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ארגון המורים לא רוצה להגיע להסדר"

8.10.2007 / 10:50

השרה תמיר אומרת כי הגישה למורים העל יסודיים "הצעה מרחיקת לכת", אך הם בחרו שלא לקבל אותה. "ההצעה עדיין מונחת על השולחן"

שרת החינוך יולי תמיר טוענת כי ארגון המורים העל יסודיים החליט לשבות לפני זמן רב, וללא קשר למשא ומתן עם משרד החינוך. תמיר אמרה בגלי צה"ל, כי "נדמה לי שהשביתה הזו לא מתנהלת על פי החלטה קבועה מראש, שאני באמת לא מבינה את ההגיון שלה. ארגון המורים העל יסודיים פשוט לא רוצה להגיע להסדר, למרות שהממשלה הקצתה למעלה מ-6 מיליארד שקלים לשיפור שכר המורים".

תמיר אמרה כי ביום שישי האחרון הגישה ליו"ר ארגון המורים העל יסודיים רן ארז "הצעה מרחיקת לכת", כדבריה, "שהיו בה אפשרויות רבות להתקדם בטווח הארוך וגם בטווח הקצר. ההצעה הזו עדיין מונחת על השולחן. אם רוצים לקבל אותה, אפשר לקבל אותה בכל שעה שהיא. אנחנו עומדים מול ארגון שאומר 'הסכם לא, שביתה כן'. השיטה הזו היא לא שיטה שמדינת ישראל יכולה להתנהל בה. אם יש רצון להדברות - דלתי תמיד פתוחה".

אתמול הודיע ארגון המורים העל יסודיים לפתוח בשביתה ללא הגבלת זמן בחטיבות הביניים ובתיכונים. תמיר הביעה תקווה שביום וחצי שנותרו עד לשביתה המתוכננת, אפשר יהיה לחזור לשולחן המשא ומתן. היא אמרה כי משרד החינוך ייערך לספק לילדים תעסוקה חלופית, "ובמידת הצורך גם נלך לבית המשפט אם נראה שיש פגיעה אמיתית בתלמידים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully