וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילי אנונימוס בניילון נצמד

1.10.2007 / 14:00

הארגון יציין מחר את "היום הבינלאומי למען בעלי-החיים במשקים". בתוכנית: פעילי הארגון יתחפשו לעופות מרוטים בסופר

"היום הבינלאומי למען בעלי-החיים במשקים", המתקיים מזה 24 שנים ב-2 לאוקטובר, יכלול השנה מחאה לא שגרתית. במרכז הפעילות בישראל, יציב ארגון אנונימוס מיצג מחאה במהלכו יתפשטו הפעילים, ויארזו עצמם כעופות מרוטים בניילון נצמד על המדף בסופר.

המיצג ייערך בגינת רחוב שינקין בתל-אביב בשעה 15:30. לדברי המארגנים, מטרת המיצג היא "למחות כנגד הדימוי הסטרילי של חלקי העופות בסופרמרקט, המסתיר מאחוריו סבל קשה וממושך העובר על בעלי-החיים במשקים המתועשים, במדגרות, במשאיות ההובלה ובמשחטות".

200 מיליון עופות בשנה

השנה מבקש הארגון להתמקד בהסברה על התנאים הקשים בתעשיית העוף ההורגת כ-200 מיליון בעלי כנף בשנה. זאת, בנוסף ל-100 מיליון בעלי חיים נוספים שהומתו לצורך מאכל. על פי נתונים שהציג הארגון, השינויים הגנטיים שמוכנסים בעופות על מנת לשפר את רווחיות מכירתם, מעוות את הפרופורציות בין חלקי הגוף שלהם.

"איברים "מסחריים" (שרירים וחזה) מנופחים, בעוד שאיברים "מיותרים" (עצמות ורגליים) מצומקים. כתוצאה מכך, אין העופות יכולים לשאת את משקל גופם, ו-90% מהם סובלים מנכויות ועיוותים מכאיבים ברגליהם", מסרה דוברת הארגון.

מועד "היום הבינלאומי למען בעלי החיים" נקבע על פי יום הולדתו של גנדי, אשר דגל ביחס מוסרי כלפי כל אדם ובעל-חיים, ועודד צמחונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully