וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בין ההרוגים בתאילנד - גם ישראלים"

שי אילן

16.9.2007 / 17:35

כך טוען סגן מושל האי פוקט, בו התרסקה טיסה 269 OG התרסקה בעת שניסתה לנחות. לפחות 88 בני אדם נהרגו בהתרסקות ו-42 נפצעו

מטוס נוסעים שעל סיפונו 128 בני אדם החליק מהמסלול והתרסק בעת שניסה לנחות באי פוקט שבתאילנד. לפי הדיווחים 88 בני אדם נהרגו ו-42 נפצעו ומטופלים בבתי החולים באזור.

המטוס התפרק לשניים בעת הנחיתה בגשם כבד. הטייס איבד שליטה על המטוס, שהיה בדרכו מבנגקוק. איש שדה התעופה צ'איסק צ'אי ארקד אמר שחרטום המטוס נתקע באדמה, בעוד שזנבו נמצא על מסלול הנחיתה. מדובר בטיסה OG 269, של חברת ONE TWO GO. מהנהלת שדה התעופה נמסר שמחצית מהנוסעים היו זרים, רובם אירופאים. שדה התעופה בפוקט נסגר, ועדי ראייה מדווחים על מהומה רבה במקום.

מבית חב"ד נמסר, כי בטיסה היו 8 ישראלים, כאשר שניים מהם מאושפזים בבית חולים באזור. לא ידוע מה עלה בגורלם של שאר הישראלים שהיו על הטיסה. בגלי צה"ל דוווח, כי לדברי סגן מושל האי פוקט, בין ההרוגים באסון היו ישראלים. בנוסף, על פי דיווחים בתקשורת התאית יש ישראלים בין הניצולים. כמחצית מהנוסעים היו תיירים - בין הניצולים האחרים על פי התקשורת שמונה בריטים, שני אוסטרלים, שבעה תאילנדים, אירי אחד ואזרח אירני אחד.

ממשרד החוץ נמסר כי שגרירות ישראל פנתה לרשויות בתאילנד על מנת לקבל את רשימות הנפגעים. לפרטים ניתן לפנות לחדר המצב של משרד החוץ בטלפון 02-5303155.

"גררתי את אישתי ליציאת החרום"

נוסע תאילנדי שניצל סיפר לטלוויזיה המקומית שהמטוס נחת במהירות רבה מדי, "הגשם היה כבד. לא ראיתי דבר כזה אף פעם. המטוס נחת מהר מאוד". לדבריו, לפני שהמטוס נגע במסלול, הוא ניסה להמריא שוב ואז החליק. "אישתי היתה בהכרה חלקית וגררתי אותה ליציאת החרום. מאחורינו היה אדם שעלה בלהבות".

ניצול אחר סיפר כי היה ברור שיש בעיה לפני הנחיתה, "המטוס השמיע קולות חזקים". לדבריו, למרות שהמטוס עלה בלהבות, הצליח לזחול החוצה, כנראה דרך הכנף.

טקבקו לנו

רוצים לספר למשפחה שאתם בסדר? הייתם באזור ורוצים לספר לנו מה היה שם? רוצים להעביר מסר לילדים או לחברים בתאילנד? טקבקו לנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully