וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"להנחית מכה על מטרה ישראלית"

12.9.2007 / 18:08

העיתון הכוויתי 'אל ג'רידה': מקורבים לאסד לוחצים עליו לפעול נגד ישראל. לפי הדיווח, סוריה מגייסת מילואים בתגובה להעלאת הכוננות בצה"ל

מקורבים לנשיא סוריה בשאר אסד לוחצים עליו להגיב לפעולת ישראל ו"להנחית מכה על מטרה ישראלית שיש לה ערך מוראלי". כך מדווח העיתון הכוויתי 'אל ג'רידה'. לפי הדיווח, מטרת התקיפה של חיל האוויר בסוריה היתה משגרים של טילים לטווח רחוק שהובאו לסוריה מאירן דרך היבשה. עוד מדווח העתון, כי חמישה מטוסי קרב השתתפו בתקיפה.

בקול ישראל דווח, כי בראש הקבוצה הלוחצת על אסד עומד ראש המודיעין של סוריה, גיסו של הנשיא, אשף שאווקת, שנועד בימים האחרונים עם בכירים בחיזבאללה ובחמאס כדי להכין תגובה על מתקפה אפשרית של ישראל.

עוד כותב העיתון כי צבא סוריה החל בגיוס חלקי של מילואים. לפי הפרסום, גויסו למילואים חיילים מחיל השיריון, יחידת הטילים ומערך הנ"מ. כמו כן גויסו טייסים. 'אל ג'רידה' מדווח מ"מקורות יודעי דבר" כלשונו, שגיוס המילואים בסוריה הוא תגובה על העלאת הכוננות של צה"ל ביחידות הצבא בצפון הארץ.

העיתון א-סינרה היוצא לאור בנצרת טוען, כי המטרה שתקפה ישראל בצפון סוריה היא בסיס צבאי משותף לסוריה ולאירן. על פי הדיווח, מדובר בבסיס טילים שאירן מימנה את הקמתו וכנראה שהושמד כליל. העיתון מסתמך לדבריו על מקור ישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully